کد خبر:4915
پ

تکذیب خبر انتقال دنیس اکرت به پرسپولیس

در حالی که در ساعات گذشته خبر انتقال دنیس اکرت مهاجم 23 ساله آلمانی تیم انگولشتاد در برخی کانال های نزدیک به باشگاه پرسپولیس منتشر شده، این خبر توسط یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.   آموزش پیش بینی فوتبال | 8 از 10 برنده شوید   تکذیب خبر انتقال دنیس اکرت به پرسپولیس […]

در حالی که در ساعات گذشته خبر انتقال دنیس اکرت مهاجم 23 ساله آلمانی تیم انگولشتاد در برخی کانال های نزدیک به باشگاه پرسپولیس منتشر شده، این خبر توسط یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.

 

آموزش پیش بینی فوتبال | 8 از 10 برنده شوید

 

تکذیب خبر انتقال دنیس اکرت به پرسپولیس

 تکذیب خبر انتقال دنیس اکرت به پرسپولیس

در اخبار ساعات اخیر دنیس اکرت را یک دو رگه ایرانی – آلمانی معرفی کرده بودند اما با رصد بیوگرافی دنیس اکرت او یک دورگه اسپانیایی- آلمانی است و هیچ ارتباطی بین او و ایران وجود ندارد و به طور کلی او زاده آلمان است و پدر و مادرش نیز ایرانی الاصل نیستند که بتوان قانون منع جذب بازیکن خارجی را از این طریق دور زد.

از این گذشته ارزش و قیمت دنیس اکرت در سایت ترانسفر مارکت 660 هزار یورو برآورد شده که پرداخت این عدد در این برهه حساس برای باشگاه پرسپولیس که به دنبال تامین مبلغ مورد نیاز برای پرداخت طلب برانکو است، غیرممکن به نظر می رسد.

دنیس اکرت مهام 23 ساله و 182 سانتی متری انگولشتاد با سابقه بازی در آرمینیا بیلفلد در پست مهاجم نوک و هافبک هجومی بازی می کند و از کیفیت فنی خوبی برخوردار است اما به نظر نمی رسد او به پرسپولیس بپیوندد چرا که باشگاه پرسپولیس در بحران مالی شدیدی به سر می برد که به سختی مبلغ طلب برانکو را تامین کرده است.

 

یحیی گل محمدی لیست خرید پرسپولیس را به مسئولین تیم داده و در پست مهاجم نوک نام دو بازیکن به نام های شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر دیده می شود که به عنوان جانشینان علیپور از آنها یاد می شود. حال باید منتظر ماند و دید نقل و انتقالات پرسپولیس در نهایت چطور پیش خواهد رفت و آیا آنها قاردند ستاره های خود برای فصل را حفظ کنند؟

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید