کد خبر:47172
پ

پرسپولیس با کمک داوری هم در دقیقه 90 نتوانست آلومینیوم را ببرد + سند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه 4-4 متوقف شد که اگر امدادهای داور و کمک داور این مسابقه نبود، احتمالاً آلومینیوم در همان وقت های قانونی، موفق به شکست دادن پرسپولیس می شد.   شاید تصور کنید صحبت از گل اول پرسپولیس است که با خطای اورونوف بر روی بازیکن حریف […]

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه 4-4 متوقف شد که اگر امدادهای داور و کمک داور این مسابقه نبود، احتمالاً آلومینیوم در همان وقت های قانونی، موفق به شکست دادن پرسپولیس می شد.

 

شاید تصور کنید صحبت از گل اول پرسپولیس است که با خطای اورونوف بر روی بازیکن حریف به دست آمد. اما امداد داوری به تیم پرسپولیس به آن صحنه ختم نشد و تیم داوری این مسابقه عجیب در وقت های اضافی نیمه دوم با یک اشتباه عجیب و کمرشکن، در آستانه حذف آلومینیوم و هدیه صعود به پرسپولیس بودند اما در نهایت هر چه آقایان تلاش کردند این بار کج به منزل نرسید و ادعای مدیرعامل پرسپولیس تیم یعنی رضا درویش به حقیقت پیوست: یدالله فوق ایدیهم … اما به سود تیم مقابل!

همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده میکنید، در حالی که بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس در جریان بود، در صحنه ای واضح توپی به بازیکن پرسپولس می رسد که این بازکن حداقل 3-4 متر در آفساید قرار داشت و در همان صحنه اول بدون VAR و فریز کردن صحنه قابل تشخیص بود اما نه کمک داور و نه داور وسط این صحنه را آفساید اعلام نکردند و این گلر آلومینیوم بود که مانع از ثبت نتیجه 3 بر 1 در نود دقیقه و اتمام بازی به سود پرسپولیس شد.

نکته جالب اینکه همان توپ در ادامه به گل تساو آلومینیوم تبدیل شد تا مدیرعامل پرسپولیس با تمام وجود یدالله فوق ایدیهم را لمس کند تا در انتهای بازی نیز با حذف پرسپولیس و صعود تیم شایسته آلومینیوم به این نتیجه برسد که خداوند در جای خق قرار دارد و کمیته داوران و … نمی توانند مانع از تحقق اراده خداوند تبارک و تعالی شوند.

 

به واقع اگر توپ مذکور گل و آلومینویم به واسطه دو اشتباه اثرگذار داور حذف شده بود، آیا توجیهاتی مثل اشتباه داوری جزئی از فوتبال است و … امکان اعاده حقوق از دست رفته تییم آلومینیوم وجود داشت؟ چطور می شود داور مسابقه در دو صحنه بحث برانگیز مسابقه به سود یک تیم خاص سوت بزند؟

کلیدواژه : کارشناسی داوری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید