کد خبر:3061
پ

7 ترفند و رمزهای PES 2021 برای برنده شدن در بازیها

بازی PES 2021 تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد اما دموهای این بازی برای تست وجود دارد؛ با توجه به این موضوع در ادامه به آموزش ترفندها و رمزهای PES 2021 برای برنده شدن در بازیها در کنسول PS4 و ایکس باکس وان (XBOX One) می پردازیم و سپس به آموزش تنظیمات و قوی […]

بازی PES 2021 تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد اما دموهای این بازی برای تست وجود دارد؛ با توجه به این موضوع در ادامه به آموزش ترفندها و رمزهای PES 2021 برای برنده شدن در بازیها در کنسول PS4 و ایکس باکس وان (XBOX One) می پردازیم و سپس به آموزش تنظیمات و قوی ترین و بهترین سیستم و ترکیب تیم ها در PES 2021 خواهیم پرداخت. با بتاکاپ همراه باشید.

 

قیمت PS5 چقدر است؟

 

7 ترفند و رمزهای PES 2021 برای برنده شدن در بازیها

 

همانطور که می دانید، بازی PES 2021 با اجرا در کنسول قدرتمند PS5 | پلی استیشن 5 عصری جدیدی از بازی فوتبال در کنسول های بازی را رقم خواهد زد و حرکات در آن بسیار به واقعیت نزدیک شده و طبیعتاً گیمرها نیز می بایست مثل یک بازیکن و مربی حرفه ای بتوانند با آن کار کنند تا از پس غلبه بر حریفان بر آیند.

 

زاویه دوربین در هر استادیوم

زاویه دوربین در هر استادیوم

در ابتدا می بایست زاویه مناسب دوربین برای هر بازی را در هر استادیوم مشخص کنید چرا که در هر استادیوم یک زاویه خاصف بهترین زاویه برای انجام بازی محسوب می شود که اگر آن زاویه را بدانید، تاثیر زیادی در دید شما نسبت به کلیت بازی خواهد گذاشت چرا که نحوه استقرار نفرات خودی و حریف در نقاط مختلف زمین بهتر رصد می کنید.

 

پاس های تخیلی ندهید!

پاس های تخیلی ندهید!

پیشتر شاهد این موضوع بوده ایم که برخی گیمرها تنها به صرف اینکه دکمه ضربدر مبادرت به ارسال پاس از سوی بازیکن می کند، در هر شرایطی برای فرار از فشار حریف آن را می فشارند تا توپ به سمت بازیکن خودی برود اما در PES 2021 دیگر قادر نیستید با این ترفند از فشار حریف فرار کنید چرا که با مکثی که به واسطه ارسال یک پاس غیرواقعی به وجود می آید، احتمالاً توپ را از دست خواهید داد چرا که چند میلی ثانیه زمان برای ارسال یک پاس غیرواقعی صرف خواهد شد و این در حالیست که اگر پاس صحیح ارسال شود، به محض فشردن دکمه ضربدر، این پاس به سمت بازیکن خودی می رود.

 

تنظیمات تاکتیکی PES 2021 را یاد بگیرید

تنظیمات تاکتیکی PES 2021 را یاد بگیرید

در فرانچایزهای قبلی PES نیز یادگیری تنظیمات تاکتیکی تیم و به طور ویژه تنظیمات و شرح وظایف هر بازیکن از نکات کلیدی و رمز برتری بر حریفان به حساب می آمد. در PES 2021 نیز سعی کنید تا سبک بازی و روش هر تیم را یاد بگیرید و با تنظیمات تاکتیک متناسب با بازیکنانی که در اختیار دارید به مصاف حریفان بروید. به یاد داشته باشید بهترین سیستم و ترکیب PES 2021 در یک تیم لزوماً به معنای بهترین بودن در تیم دیگر نیست و باید برای هر تیم و سبک بازی اش استراتژی جداگانه ای داشته باشید چراکه کیفیت فنی بازیکنان تیمها با یکدیگر متفاوت است که طبیعتاً سیستمها و ترکیب های متفاوتی را طلب می کند.

 

از super cancel استفاده کنید

قابلیت سوپرکنسل در pes 2021

در بسیاری از موارد گیمرها برای تو سر توپ زدن از سوپر کنسل استفاده می کنند.با فشردن دو دکمه R1 و R2 (به ترتیب دکمه‌های RB و RT در نسخه ایکس‌باکس)، بازیکن شما هر کاری که مشغول انجام آن باشد، به عنوان مثال دنبال کردن توپی که به آن نمی‌رسد یا آماده شدن برای شوت زدن، را کنسل می‌کند. از این رو Super Cancel به شما کنترل بسیار بیشتری بر روی بازیکنان تیم‌تان می‌دهد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید در کسری از ثانیه تصمیم‌های حیاتی گرفته که در نتیجه پایانی بازی نقش بسزایی خواهند داشت.

 

بیشتر از اینکه به فکر گل زدن باشید دفاع خوب را بیاموزید

بسیاری از گیمرها در PES 2021 تنها به دنبال گل زدن هستند و اهمیتی به دفاع کردن نمی دهند اما با توجه به واقعی تر شدن بازی pes 2021 نسبت به نسخه های قبلی باید بگوئیم که می بایست بر روی انواع دفاع اعم از دفاع منطقه ای، پرس، دفاع man to man و … کار کنید چرا که اگر دفاع کردن را بلد نباشید، به سادگی در pes 2021 گل خواهید خورد . نگران نباشید. به زودی مطلبی کامل در مورد آموزش دفاع در pes 2021 در بتاکاپ منتشر خواهیم کرد.

 

به خستگی بازیکنان خود دقت کنید و با حوصله بازی کنید

صبور باشید و از تعجیل و شتاب در حمله کردن در pes 2021 بپرهیزید چرا که عجله باعث لو رفتن سریع توپ می شود. در حین بازی همواره به قدرت و خستگی بازیکنان خود دقت کنید چرا که در صورتی که زیاد از آنها در وضعیت سرعت استفاده کنید و به طور مداوم با آنها اقدام به شوتزنی کنید، کیفیت و عملکرد آنها در دقایق پایانی به شدت پائین می اید و مجبور به تعویض ستاره های ترکیب خود می شوید.

 

در زمان مناسب دریبل بزنید

در زمان و فرصت مناسب اقدام به دریبل زنی و استفاده از ترفندهای pes 2021 باشد چرا که در صورتی که هنوز در اجرای تکنیک ها و دریبلهای pes 2021 ماهر نشده  باشید، اجرای ناقص آنها باعث لو رفتن توپ خواهد شد و اگر حتی در این مورد ماهر نیز باشید، انجام آن در زمان نامناسب منجر به اجرای صحیح آن نمی شود؛ پس باید حتماً زمان مناسب برای اجرای حرکات نمایشی و دریبل های فانتزی را برای از پیش رو برداشتن حریف بدانید چرا که در غیر اینصورت توپ را به حریف هدیه کرده اید. دریبل موفق باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکن و تیم می شود که در نهایت نقش موثری در نتیجه نهایی ایفا خواهد کرد.

 

در ادامه توجه شما را به چند ترفند سریع برای اجرا در PES 2021 جلب می نمائیم که شباهت زیادی با PES 2020 دارند. البته در مطلبی مجزا به طور کامل به آموزش انواع دریبل ها در PES 2021 خواهیم پرداخت.

 

دریبل زیدانی یا رولت pes 2021

دریبل زیدانی pes 2021

 

نام دیگر این مهارت دریبل مارسی یا دریب مارادونایی است که به طور کامل مدافع پیش رو را محو می کند.

 

 

چرخش فریبنده pes 2021

برای اجرای این حرکت در PS4 و ایکس باکس وان طبق راهنمای زیر عمل کنید.

 

 

برای مشاهده بیشتر آموزش دریبل و تکنیک های PES 2021 بر روی لینک کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید | بهترین و قوی ترین سیستم و ترکیب در PES 2021

 

 

در صورتی که هر سوالی در خصوص ترفندها و رمزهای بازی PES 2021 داشتید که در موارد بالا پوشش داده نشده بود، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

 

کلیدواژه : pes 2021بازی pes 2021

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • علی 11 مارس 2023 / 6:11 ب.ظ

    سلام سخته که اینجوری دریبل زیدانی همزمان چطوری میشه گرفت

  • E1ESMAIL 4 مه 2021 / 8:41 ب.ظ

    رمز PES 2021 چیست

    • PlayStation 26 فوریه 2022 / 2:12 ب.ظ

      یا زهرا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید