کد خبر:47177
پ

اقدام احمقانه هلدینگ خلیج فارس صحت دارد؟ | استقلال را وارد بازی های سیاسی نکنید

بر طبق برخی شایعات، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مدعی شده نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر پیدا خواهد کرد. اقدام احمقانه هلدینگ خلیج فارس صحت دارد؟ | استقلال را وارد بازی های سیاسی نکنید این در حالیست که روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس صبح امروز هرگونه صحبت در این باره در جلسه هیئت مدیره […]

بر طبق برخی شایعات، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مدعی شده نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر پیدا خواهد کرد.

اقدام احمقانه هلدینگ خلیج فارس صحت دارد؟ | استقلال را وارد بازی های سیاسی نکنید

این در حالیست که روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس صبح امروز هرگونه صحبت در این باره در جلسه هیئت مدیره روز گذشته را تکذیب کرد و منبع انتشار این شایعه را نامشخص اعلام کرد.

صحت و سقم این خبر بر ما نیز پوشیده است اما اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، استقلال وارد یک بازی سیاسی شده که مشخص نیست چه تبعات و حواشی در انتظار این تیم در مواجهه با تیم های عربی خواهد بود.

همین نام که موجب تحریک اعراب خلیج فارس نیز می شود، باعث انگیزه چند برابری حریفان استقلال برای شکست استقلال می شود و آیا مسئولین از خود پرسیده اند اگر چنین اتفاقی رخ دهد، در واقع پرچم خلیج فارس پائین کشیده شده است ؟

در نیت درست مسئولین برای تکرار کلمه خلیج فارس به واسطه اسم برند معتبر استقلال شکی وجود ندارد اما راه اجرای آن قطعاً تغییر اسم این تیم نیست و آنها می توانند با شعارهایی بر پشت پیراهن بازیکنان، این موضوع را به گوش جهانیان برسانند نه با تغییر هویت یک تیم!

هر چه که هست، اگر این اتفاق رسمی شود، اتفاقات خوبی در انتظار آبی پوشان نخواهد بود؛ از کارشکنی تیم های عربی میزبان استقلال در موضوع در صدور ویزا و در اختیار قرار دادن زمین تمرینی تا بدترین شکل میزبانی در هتل های ضعیف این کشورها و …

امیدواریم محمد علی عسکری در این زمینه شتاب زده عمل نکرده و تغیییری در نام استقلال ایجاد نشود. این اقدام، حاشیه های زیادی برای تیم استقلال به دنبال خواهد داشت.

 

حتماً به خاطر دارید کشور عربستان چطور با کارشکنی خود در موضوع پرواز هواپیمای پرسپولیس چطور برنامه های آماده سازی کادر فنی پرسپولیس مقابل النصر را بر هم زد. حال با این تغییر نامی که در استقلال شنیده می شود، مشابه چنین اتفاقاتی را بیشتر خواهیم دید.

 

پی نوشت: در بعد تجاری و برندینگ نیز اسم برند “استقلال” دارای ارزش است و “استقلال خلیج فارس” هیچ ارزشی ندارد و یک عبارت طولانی محسوب می شود که اصلاً قابلیت برندسازی ندارد.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 30 آوریل 2024 / 8:03 ق.ظ

    دقیقا ، تغییر اسم کار اشتباهیه ، استقلال تنها بهتره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید