کد خبر:5939
پ

پرواز اولین تاکسی هوایی (ایرتاکسی) در ایران تا پایان سال

دبير کميته هوانوردی عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران اعلام کرد. چنانچه تا سه ماه دیگر AOC مرکز وارسی پرواز دریافت شود می‌توان تا پایان امسال شاهد نخستین پروازهای ایرتاکسی در کشورمان بود.   پرواز اولین تاکسی هوایی (ایرتاکسی) در ایران تا پایان سال با شلوغ شدن خیابان ها بسیاری از کشورهای پیشرفته […]

دبير کميته هوانوردی عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران اعلام کرد. چنانچه تا سه ماه دیگر AOC مرکز وارسی پرواز دریافت شود می‌توان تا پایان امسال شاهد نخستین پروازهای ایرتاکسی در کشورمان بود.

 

پرواز اولین تاکسی هوایی (ایرتاکسی) در ایران تا پایان سال

پرواز اولین تاکسی هوایی (ایرتاکسی) در ایران تا پایان سال

با شلوغ شدن خیابان ها بسیاری از کشورهای پیشرفته در جهان به سمت استفاده از فضای بالای خیابانها برای کاهش ترافیک رفته اند و کمپانی های بزرگ خودرسازی نیز به سرعت در حال کار کردن بر روی ساخت خودروهایی با قابلیت پرواز در ارتفاع کم هستند. در صورت تحقق ایرتاکسی در ایران به جرات می توان گفت بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی کلان شهر ها از جمله تهران حل خواهد شد اما با توجه به برخی محدودیت ها در ایران که هنوز مجوز کامل برای پرواز پهپهادها برای ارسال محموله صادر نشده است، به نظر نمی رسد اجرایی شدن این طرح بزرگ، به همین سادگی باشد.

 

در ویدئوی زیر پرواز با ایرتاکسی شرکت اوبر را تماشا کنید.

کلیدواژه : متفرقه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید