کد خبر:43349
پ

آدرس سایت زلزله نگاری جهانی چیست؟

با افزایش وقوع زلزله، بسیاری به دنبال آدرس سایت زلزله نگاری جهانی هستند. مرکز زلزله نگاری آمریکا به عنوان یکی از معتبرترین سایت های پیش بینی زلزله در جهان معروف است. آدرس سایت زلزله نگاری جهانی چیست؟ برای مشاهده آدرس سایت زلزله نگاری جهانی بر روی لینک کلیک کنید. پس از زمین لرزه های شدید […]

با افزایش وقوع زلزله، بسیاری به دنبال آدرس سایت زلزله نگاری جهانی هستند. مرکز زلزله نگاری آمریکا به عنوان یکی از معتبرترین سایت های پیش بینی زلزله در جهان معروف است.

آدرس سایت زلزله نگاری جهانی چیست؟

برای مشاهده آدرس سایت زلزله نگاری جهانی بر روی لینک کلیک کنید. پس از زمین لرزه های شدید در ترکیه و سوریه، بسیاری به دنبال پیدا کردن سایت زلزله نگاری ترکیه هستند. اما به شما پیشنهاد می کنیم، آمار رسمی قدرت و شدت زلزله ها را از سایت زلزله نگاری جهانی دنبال کنید.

لیست سایت های معتبر زلزله نگاری خارجی

شما می توانید برای مشاهده اطلاعات زلزله ها از سایت های زلزله نگاری خارجی استفاده کنید. از مهم ترین و معتبر ترین سایت زلزله نگاری در دهه های اخیر، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سایت زلزله نگاری آمریکا ( اینجا را کلیک کنید )
  2. اطلاعات آخرین زمین لرزه های جهانی ( اینجا را کلیک کنید )

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • Mohammadreza moon kiat 26 جولای 2023 / 10:43 ب.ظ

    سلام من یک نظریه درباره پیشگیری از زلزله دارم با تردد خودروها در ۲۴ ساعت روز .یعنی باید شبها مثل روز تردد خودرو باشد.از زلزله جلوگیری میکند..

    • میرزاقاسم 21 نوامبر 2023 / 1:34 ق.ظ

      زلزله رو‌مگه میشه بیچوند، اون خ زرنگه میزاره موقع تعویض شیفت میاد
      کوجااااای کاریییییی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید