کد خبر:47167
پ

قهقهه آبی ها پس از حذف تیم کهکشانی پرسپولیس در جام حذفی | تزریق بدموقع 10 درصدی بانک شهر

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی عجیب بار دیگر در اراک و مقابل تیم خوب آلومینویم متوقف شد تا مشخص شود، اوسمار ویرا هیچ در چنته ندارد و این 3 ستاره جذب شده برای پرسپولیس بوده اند که تا اینجا، کار را برای مرد برزیلی در آورده بودند. قهقهه آبی ها پس از حذف تیم […]

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی عجیب بار دیگر در اراک و مقابل تیم خوب آلومینویم متوقف شد تا مشخص شود، اوسمار ویرا هیچ در چنته ندارد و این 3 ستاره جذب شده برای پرسپولیس بوده اند که تا اینجا، کار را برای مرد برزیلی در آورده بودند.

قهقهه آبی ها پس از حذف تیم کهکشانی پرسپولیس در جام حذفی | تزریق بدموقع 10 درصدی بانک شهر

پرسپولیس که با گل مشکوک اوستون اورونوف در نیمه اول پیش افتاده بود، در ادامه با پاس گل این بازیکن به آل کثیز به گل دوم دز نیمه اول مسابقه زسید تا خیال هواداران این تیم بزای پیروزی تیمشان تا حد زیادی راحت شده باشد. اما همین خوش خیالی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بود که باعث شد شروین بزرگ در 5 دقیقه پایانی مسابقه کاری کند که بدبین ترین هوادار پرسپولیس نیز تصورش را نمی کرد و بازی در نهایت با نتیجه 2-2 در 90 دقیقه به وقت اضافه کشیده شد.

تعویض های اوسمار ویرا که با توجه به بازی سنگین مقابل سپاهان انجام شده بود، جواب نداد و این تیم در دقایق پایانی خلع سلاح شد. اما این پایان کار نبود و سینا اسدبیگی توانست با یک شوت سرکش، دوباره امید را به اردوی سرخ ها بازگرداند و دقایقی بعد نیز عسی آل کثیر با زدن گل دوم خود و چهارم پرسپولس در وقت های اضافه، به نوعی صعود پرسپولیس به مرحله بعد را تثبیت کرد اما کادر فنی پرسپولیس باز هم اشتباه 90 دقیقه را مرتکب شد و با تعویض های ضعیف خود و خروج آل کثیر خط حمله خود را خلع سلاح کرد تا بار دیگر در 5 دقیقه پایانی بازی از تیم سخت کوش آلومینویم کامبک بخورد تا بازی با نتیجه 4-4 به ضربات پنالتی کشید شود.

در ضربات پنالتی نیز علی رغم از دست رفتن اولین پنالتی آلومینیوم مشخص بود که روحیه بازیکنان تیم اراکی بهتر از بازیکنان پرسپولیس است و آنها با استفاده از نقطه ضعف رفیعی دروازه بان پرسپولیس که خیلی زود و با تاکتیک 50-50 به سمتی جهش می زد، به سادگی ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند و به انتظار اشتباهات حرف نشستند که در نهایت این اتفاق در ضربات وحید امیری و اسماعیلی فر رخ داد و در یکی از نفسگیرترین مسابقات فوتبال در چند سال اخیر فوتبال ایران، پرسپولیس وداع تلخی با جام حذفی داشت.

قهقهه آبی ها پس از حذف تیم کهکشانی پرسپولیس در جام حذفی | تزریق بدموقع 10 درصدی بانک شهر

نکته مهم این بازی، عیان شدن عیار مربیگری اوسمار ویرا بود که مشخص شد او به لطف تقویت تیم توسط سه بازیکن با کیفیت در نیم فصل، نتایج قبلی را کسب کرده و با خروج حسن عبدالکریم، اورونوف و آل کثیر عملاً در سطح یک مربی سطح بالا عمل نکرد و چند بار از تیم نه چندان مدع آلومینیوم کامبک خورد. این بازی حفره های دفاعی پرسپولیس و ضعف رفیعی دروازه بان جوان این تیم را آشکار کرد و مشخص شد، اوسمار که با باخت مقابل آلومینیوم کارش در پرسپولیس را شروع کرده بود، احتمالاً جای روی نیمکت این تیم در فصل آینده نخواهد داشت چرا که او یک مربی ستاره محور نشان داده و چه بسا اگر این سه بازیکن با کیفیت به تیم یحیی گل محمدی هم اضافه می شدند، او همین نتایج ولو بهتر از آن را کسب می کرد.

هر چه که بود، تیم کهکشانی پرسپولیس که با بودجه سنگینی بسته شده بود، پس جام حذفی را از دست داد و در صورت پذیرش شکست مقابل سپاهان در هفته بعد لیگ برتر، احتمالاً قهرمانی لیگ را هم از دست خواهد داد. نکته جالب ماجرا وقتیست که بدانیم در چنین شرایط معمولاً بازیکنان این تیم با ناله عدم پرداخت معوقاتشان به استقبال مصاحبه با خبرنگاران و پاسخگوی به هواداران می رفتند اما پرداخت 10 درصد مطالبات این تیم، شب قبل از این مسابقه توسط بانک شهر باعث شد تا عملاً هیچ بهانه ای برای هواداران خشمگین پرسپولیس که تنها منتظر نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان هستند تا در خصوص سرنوشت اوسمار تصمیم گیری کنند، باقی نماند.

احتمال شنیدن شعار حیا کن رها کن در پایان مسابقه پرسپولیس و سپاهان کم نیست و احتمال می رود در صورت شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و پیروز استقلال مقابل تراکتور که تقریباً سرنوشت قهرمانی را مشخص خواهد کرد، هواداران پرسپولیس خواهان برکناری اوسمار شوند که دو جام ممکن را برای این تیم از دست داده است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید