کد خبر:47164
پ

تحریم 6 بانک حامی پرسپولیس توسط هواداران استقلال

با رسمی شدن سهامداری 6 بانک در تیم پرسپولیس، هواداران استقلال برای تضعیف این بانک ها به سراغ تحریم های چندجانبه این 6 بانک رفته اند. تحریم 6 بانک حامی پرسپولیس توسط هواداران استقلال در فاز اول، بسیاری از هواداران استقلال، منابع مالی خود در این 6 بانک را به بانک های دیگر منتقل کردند […]

با رسمی شدن سهامداری 6 بانک در تیم پرسپولیس، هواداران استقلال برای تضعیف این بانک ها به سراغ تحریم های چندجانبه این 6 بانک رفته اند.

تحریم 6 بانک حامی پرسپولیس توسط هواداران استقلال

تحریم 6 بانک حامی پرسپولیس توسط هواداران استقلال

در فاز اول، بسیاری از هواداران استقلال، منابع مالی خود در این 6 بانک را به بانک های دیگر منتقل کردند و حالا خبر می رسد برخی از کسبه نیز از پذیرش کارت های این 6 بانک در دستگاه های pos امتناع کرده و دست گاه های pos متعلق به این 6 بانک را تحویل داده اند.

یکی دیگر از اتفاقاتی که در چند روز اخیر در این باب رخ داده، عدم استفاده از درگا هها اینترنتی این 6 بانک برای انتقال پول بوده که به نظر می رسد موج ایجاد شده توسط هواداران استقلال که کم هم نیستند، در نهایت به ضرر 6 بانک مذکور و سهامدارانشان تمام خواهد شد.

اینکه این ضرر به چه میزان خواهد بود بر ما پوشیده است اما آنچه مسلم است، هواداران پرسپولیس در این مورد نمی توانند مقابله به مثل کنند و محصولات سهامدار اصلی استقلال یعنی هلدینگ خلیج فارس را تحریم نمایند.

پس از تحریم بانک های ایرانی توسط آمریکا، این تحریم داخلی ضربه قابل توجهی به این 6 بانک وارد خواهد کرد.

 

از گوشه و کنار شنییده می شود هلدینگ خلیج فارس در تدارک برگزاری یک تورنمنت 4 جانبه با حضور تیم های نفتی جهان یعنی پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، الهلال و استقلال است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید