کد خبر:46280
پ

تبلیغات محیطی چیست و قیمت ویدئووال چند بعدی و تلویزیون شهری چقدر است؟

تبلیغات محیطی نوعی از تبلیغات است که بیشتر برای برندسازی و افزایش اعتبار برند به کار می رود. تبلیغات محیطی چیست؟ شاید با عبارت تبلیغات محیطی پیشتر در بحث درآمدزایی باشگاه های فوتبال به واسطه تبلیغات در استادیوم ها آشنا شده باشید. اما تبلیغات محیطی صرفاً به تبلیغات در بیلبوردهای ورزشگاه های فوتبال محدود نمی […]

تبلیغات محیطی نوعی از تبلیغات است که بیشتر برای برندسازی و افزایش اعتبار برند به کار می رود.

تبلیغات محیطی چیست؟

شاید با عبارت تبلیغات محیطی پیشتر در بحث درآمدزایی باشگاه های فوتبال به واسطه تبلیغات در استادیوم ها آشنا شده باشید. اما تبلیغات محیطی صرفاً به تبلیغات در بیلبوردهای ورزشگاه های فوتبال محدود نمی شود. هر نوع تبلیغاتی که شما در خیابان یا اماکن عمومی بر روی بلیبورد یا نمایشگرهای دیجیتالی مشاهده کنید، جزئی از تبلیغات محیطی محسوب می شوند.

تبلیغات محیطی چیست و قیمت آن چقدر است؟

تبلیغات محیطی در واقع با هدف تاثیرگذاری غیرمستقیم بر روی فروش یک کسب و کار انجام می شود. واژه محیطی از آن جهت برای این نوع از تبلیغات انتخاب شده که شما می توانید در هر محیط پیرامون خود این تبلیغات را ببینید. هدف تبلیغ کننده در واقع، اثرگذاری بر روی ناخودآگاه افراد است تا با دیدن و شنیدن اسم برند آنها، به نوعی اعتمادسازی در خصوص استفاده از محصولات یا خدمات آن برند انجام شده باشد.

این نوع تبلیغات به گونه ای عمل می کنند که مثلاً وقتی شما به هایپرمارکتی با تنوع محصولات مراجعه می کنید، بدون اینکه بدانید، نسبت به محصولات شرکتی که پیشتر در اطراف شما تبلیغات انجام داده، تمایل بیشتری نشان می دهد و به نوعی آشنایی و نزدیکی بیشتری نسبت به اسم برند مذکور در شما ایجاد می شود و در این شرایط شانس خریداری شدن محصول بالاتر می رود.

اخیراً در تبلیغات محیطی از اینفلوئنسرها برای افزایش نرخ تبدیل مشاهده تبلیغات به مشتری استفاده می شود.

مثل همه انواع تبلیغات هرچه افراد بیشتری تبلیغات محیطی را مشاهده کنند، نرخ بازدهی آن بیشتر خواهد شد. به عنوان نمونه، تبلیغات محیطی در استادیوم های فوتبال که در بیلبوردها به نمایش در می آیند، توسط میلیون ها بیننده تلویزیونی دیده می شوند. حال آنکه موضوع اصلی مسابقه فوتبال است اما تبلیغات مذکور در پس زمینه همه تصاویر بر روی بیلبوردهای متحرک دیده می شوند و بر روی ناخودآگاه مخاطبین اثر می گذارند.

این نوع تبلیغات که به طور غیرمستقیم انجام می شود، نرخ تبدیل مناسبی در مقایسه با تبلیغات مستقیم دارد که به طور مستقیم از بیننده خواسته می شود محصول یا خدمات آن کسب و کار را خریداری نماید.

 

انواع تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی انواع مختلفی دارند که هر یک به فراخور جایگاه و میزان دیده شدن، قیمت های مختلفی دارد. از جمله انواع تبلیغات محیطی می توان به بیلبوردهای روی پل ها، بیلبوردهای خیابان ها و اتوبان ها، بیلبوردهای متحرک در سطح شهر، تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی  و چهاربعدی، نمایشگرهای دیجیتال و ترانزیتی اشاره کرد.

تبلیغات محیطی چیست و قیمت آن چقدر است؟

قیمت تبلیغات محیطی

همانطور که عنوان شد، تبلیغات محیطی بسته به جایگاه قرارگیری و پتانسیل حدودی تعداد نمایش، قیمت های متفاوتی دارد. البته وسعت صفحه نمایش و بیلبورد و البته تکنولوژی به کار رفته و همچنین میزان روزهایی که قرار است این تبلیغات به نمایش در بیایند، نیز در این قیمت گذاری موثر خواهد بود. پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت تبلیغات محیطی با یک کانون تبلیغاتی معتبر تماس بگیرید.

قیمت تبلیغات ویدئووال شهری چقدر است؟

ویدئووال یا همان تلویزیون های شهری که این روزها زیاد در شهرها دیده می شوند، از گران ترین نوع تبلیغات محیطی هستند. برای اطلاع از قیمت ویدئووال در شهر خود و خیابان مدنظرتان با ما تماس بگیرید.

قیمت تبلیغات تلویزیون شهری چقدر است؟

تلویزیون شهری یکی دیگر از انواع تبلیغات محیطی است که احتمالاً در میدان های بزرگ شهر و یا ورودی و خروجی پمپ بنزین ها یا مراکز خرید و تجاری دیده اید. با توجه به میزان ثانیه این تبلیغات و البته ابعاد تبلیغات و مکان نمایش تبلیغات با تلویزیون شهری، قیمت آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت تبلیغات تلویزیون شهری با ما تماس بگیرید.

با استراتژی شروع کنید

کمپین بیلبورد فقط یک تصویر یا یک پیام نیست، بلکه یک تجربه است. شما باید «سفر خریدار» را به معنای واقعی کلمه در نظر بگیرید زیرا یک مشتری بالقوه با در نظر گرفتن آگهی بیلبورد به سمت بالا نگاه  می کند، به بیلبورد توجه می کند و در چند دقیقه به دنبال درک آن است – بدون اینکه چشم از جاده بردارد.

تبلیغ بیلبورد شما بخشی از فضای جاده  است و با پس‌زمینه‌ای در مقابل آسمان، درختان یا منظره شهری اطراف تنظیم شده است. بر اساس جاده و موقعیت مکانی، زمان نزدیک شدن، زاویه دید و حتی مسیر خورشید برای در نظر گرفتن وجود دارد. برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی محیطی موثر در بیلبورد، ابتدا باید یک استراتژی بسازید. سپس استراتژی بیلبورد شما چگونگی طراحی را شکل خواهد داد.

پیام بیلبورد و قابلیت مشاهده

مرحله بعدی پیام رسانی و مشاهده است. تاثیر پیامی را که می خواهید ارسال کنید را در یک نگاه سریع در نظر بگیرید. مدت زمانی را در نظر بگیرید که رانندگان باید بیلبورد شما را ببینند و در آن زمان چه چیزی را می توانید منتقل کنید.

پیام طراحی در 8 ثانیه

رانندگان به طور متوسط ​​8 ثانیه فرصت دارند تا یک تابلوی تبلیغاتی را در مسیر خود مشاهده کنند. این بدان معنی است که درک تبلیغات بیلبورد شما نباید بیش از 8 ثانیه طول بکشد. تصاویر، نمادها، رنگ ها و کلمات؛ همه اینها باید در یک لحظه کوتاه و نگاه کوتاه راننده گان معنا پیدا کند. هرچه ساده تر بهتر، هم در طراحی و هم در مفهوم. اگر باید از کلمات استفاده کنید، تعداد کلمات را به حداقل برسانید.

شما می توانید محدوده دقیق زمانی را که رانندگان بیلبورد شما را می بینند را با توجه به آمار تردد بیابید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید