کد خبر:40035
پ

اعتراض تند عضو خبرگان رهبری به خشونت پلیس در گشت ارشاد

آیت‌الله مقتدایی عضو خبرگان رهبری در مصاحبه خود با سایت جماران وابسته به قوه قضائیه مدعی شد گشت ارشاد خیلی موفق نبوده است. اعتراض تند عضو خبرگان رهبری به خشونت پلیس در گشت ارشاد 🔹 باید تذکراتی داده شود که رفتارشان با مردم خشن و تند نباشد 🔹 نباید طوری باشد که عده‌ای با غرور، […]

آیت‌الله مقتدایی عضو خبرگان رهبری در مصاحبه خود با سایت جماران وابسته به قوه قضائیه مدعی شد گشت ارشاد خیلی موفق نبوده است.

اعتراض تند عضو خبرگان رهبری به خشونت پلیس در گشت ارشاد

🔹 باید تذکراتی داده شود که رفتارشان با مردم خشن و تند نباشد
🔹 نباید طوری باشد که عده‌ای با غرور، تکبر و تندی با مردم رفتار کنند
🔹 کسانی که به مشکلات مردم آشنایی ندارند راه‌حل هایی می دهند که خیلی خطرناک است
🔹عضو مجلس خبرگان رهبری، به جماران گفت: گروه ارشاد اگر دیدند خانمی حجابش را رعایت نکرده، باید به عنوان دوست و خیرخواه صحبت کنند. اگر آنها برخورد تند کردند شما مقابله نکنید؛ شما خداحافظی کنید و کنار بروید.
🔹باید به همین گروه ارشاد تذکر داد که برخوردهای دوستانه، پدرانه، برادرانه و مادرانه با این خواهران و برادران صحبت کنند.
🔹 اذن داده شده به شما این نیست که هر طور دلتان می خواهد عمل کنید.

 

مرتضی مقتدایی (زاده ۱۳۱۴، اصفهان) مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم، مدیر حوزه‌ی علمیه قم، استاد درس خارج در این حوزه، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است؛ و سابقاً رئیس دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور بود.

این موضع گیری صریح آیت الله مقتدایی بیانیه های آن نهاد نظامی را که از رفتار گشت ارشاد پلیس در موضوع امر به معروف و نهی از منکر منتشر شده بود زیر سوال برد.

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • داود 2 اکتبر 2022 / 9:15 ب.ظ

    متاسف باید باشیم برای این کارهاشون ..با این مامورانی که ما داریم نیازی به دشمن نیس …در دین هیچ اجباری نیس …کشور خوب و دوسداشتنیمون رو و دودستی به خاطر هیچ دارید به فنا میدین..بچه های مسولین در خارج از کشور چادر برزنتی سرشون کردن ؟؟؟؟برزنتی نامریی که همه جاشون قشنگ برای دید عموم گذاشتن .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید