کد خبر:47148
پ

هجوم هواداران استقلال برای بستن حساب های بانکی 6 بانک سهامدار پرسپولیس

با اعلام رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، 85 درصد سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز به ترتیب به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیومی از چند بانک واگذار شد. هجوم هواداران استقلال برای بستن حساب های بانکی 6 بانک سهامدار پرسپولیس اتفاقی که با استوری های زیبای هلدینگ خلیج فارس و زیر مجموعه ش […]

با اعلام رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، 85 درصد سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز به ترتیب به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیومی از چند بانک واگذار شد.

هجوم هواداران استقلال برای بستن حساب های بانکی 6 بانک سهامدار پرسپولیس

اتفاقی که با استوری های زیبای هلدینگ خلیج فارس و زیر مجموعه ش و استقابل شدید هواداران استقلال از به ثمر نشستن این معامله همراه شد اما در سمت مقابل آثاری از اکراه و اجبار در صفحات اجتماعی 6 بانک سهامدار پرسپولیس دیده شده به طوری که تا این لحظه هیچ استقبالی از در اختیار گرفتن مجموعه زیان ده پرسپولیس از خود نشان نداده اند و مدعی شده اند در اختیار گرفتن مالکیت پرسپولیس در ازای بخشی از رد دیون دولت به این بانکها صورت گرفته است.

نکته جالب اینجاست که هواداران استقلال با آگاهی از نام بانکهای سهامدار پرسپولیس، از صبح امروز مبادرت به بستن حساب های خود در بانک های مذکور و انتقال سرمایه خود به بانک های غیر از این چند بانک کرده اند. اتفاقی ناخوشایند برای این بانکها که در صورت وایرال شدن بین هواداران استقلال، نیمی از مشتریان خود را از دست خواهند داد که به شدت به سودآوری این بانکها ضربه وارد خواهد کرد.

سهامداران جدید پرسپولیس عبارتند از:

بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5درصد)

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 23 آوریل 2024 / 8:29 ق.ظ

    من و خیلی از هوادارا و کانالهای طرفداری میگفتیم این علی آقامحمدی که اومده هیئت مدیره چکار داره میکنه ، نگو پدر بیامرز داشته مسئله رو از ریشه حل میکرده خدا خیرش بده حداقل یک سوم مردم ایرانو خوشحال کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید