کد خبر:43295
پ

اطلاعیه جدید بورس کالا برای خرید خودرو | زمان پیش فروش بعدی کی است؟

اطلاعیه جدید بورس کالا برای خرید خودرو در خصوص زمان پیش فروش بعدی ایران خودرو و سایپا اعلام شد. اطلاعیه جدید بورس کالا برای خرید خودرو | زمان پیش فروش بعدی کی است؟ آخرین مهلت ثبت سفارش خرید خودرو در بورس کالا برای ایران خودرو و سایپا، هفته اول اسفند است. شروع ثبت نام نیز […]

اطلاعیه جدید بورس کالا برای خرید خودرو در خصوص زمان پیش فروش بعدی ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

اطلاعیه جدید بورس کالا برای خرید خودرو | زمان پیش فروش بعدی کی است؟

آخرین مهلت ثبت سفارش خرید خودرو در بورس کالا برای ایران خودرو و سایپا، هفته اول اسفند است. شروع ثبت نام نیز از 2 اسفند 1401 است.

تاریخ شروع ثبت نام خرید محصولات ایران خودرو از بورس کالا

آخرین دوره پیش فروش خودرو محصولات ایران خودرو، سایپا و بهمن موتور در بورس کالا، 25 بهمن 1401 بود. پس از استقبال خوبی که از عرضه خودروها در بورس کالا به عمل آمده، حالا مدیران شرکت های ایران خودرو و سایپا به دنبال افزایش فروش خودروها در بورس کالا هستند. آنها می توانند بین 150 تا 200 میلیون بیشتر از عرضه عادی با قرعه کشی خودروهای خود را به فروش برسانند که سود خوبی عاید خودروسازان و دولت کرده است.

در پیش فروش بعدی ایران خودرو چه خودروهایی عرضه می شود؟

طبق اطلاعیه جدید ایران خودرو در هفته پیش رو یعنی هفته اول اسفند، طرح جدیدی از پش فروش محصولات ایران خودرو در بورس کالا با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد 1402 آغاز خواهد شد. هنوز اطلاعیه رسمی در این خصوص منتشر نشده اما گفته می شود ایران خودرو قصد دارد تا پایان سال، 30 هزار خودروی تولید شده در مجموعه خود را از طریق بورس کالا به فروش برساند که دنا، تارا اتوماتیک، 207 دنده ای و اتوماتیک، سورن و رانا پلاس از جمله محصولات ایران خودرو هستند که تا پایان اسفند 1401 روی تابلوی بورس می روند.

آخرین مهلت ثبت نام در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو در بورس کالا، 7 اسفند است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید