کد خبر:42592
پ

سکوت مسئولین ایران در خصوص توهین مقتدی صدر به خلیج فارس

مقتدی صدر یکی از رهبران شیعی عراق به تازگی در بیانیه ای به جای استفاده از عبارت خلیج فارس از واژه مجعول خلیج عربی استفاده کرد تا خشم ایرانیان واقعی و نه مسئولین نظام را که نسبت به این اتفاق سکوت کردند، برانگیزد. دار و دسته مقتدی صدر همان هایی هستند که نمک خورده و […]

مقتدی صدر یکی از رهبران شیعی عراق به تازگی در بیانیه ای به جای استفاده از عبارت خلیج فارس از واژه مجعول خلیج عربی استفاده کرد تا خشم ایرانیان واقعی و نه مسئولین نظام را که نسبت به این اتفاق سکوت کردند، برانگیزد.

دار و دسته مقتدی صدر همان هایی هستند که نمک خورده و نمک دان شکستند. همان هایی که روزگاری که به کمک مالی و نظامی ایران در جنگ با داعش نیاز داشتند و مرید سردار سلیمانی بودند اما امروز در فقدان سردار بزرگ ایران، جفتک پرانی کرده و پا را از گلیم درازتر کرده اند. شایسته است مسئولین ارشد کشور تبعات این توهین آشکار را به گوش مقتدی صدر و مسئولین عراقی یادآور شوند.

ظاهراً طعم همنشینی عربستان با آمریکا به دهان سایر کشورهای عربی مزه کرده و مسئولین کشور جنگ زده و بدبختی همچون عراق به خود اجازه چنین هتاکی هایی به خود می دهند. آن هم در حالی که سالهاست از ایران ارتزاق می کنند.

نکته جالب اینکه بسیاری از شخصیت های عراقی از مقتدی صدر در این زمینه حمایت کرده و مدعی شده اند او هرگز حاضر به عذرخواهی از ایرانی ها نخواهد شد.

اعتراض کاربران ایرانی توئیتر به موضع انفعال حامیان حاکمیت در توهین به ایران و ایرانی توسط دو مسئول ارشد عراقی:

٢ شخصیت مهم عراقی یعنی مقتدی صدر و نخست وزیر این کشور در فاصله ٢۴ ساعت از نامی مجعول برای #خلیج_فارس استفاده کرده‌اند. تجمع مقابل سفارت عراق و نوشتن روی دیوارهایش هیچ، این جان بر کف‌های سفارت پیما حتی در همین توئیتر هم هنوز یک اعتراض ساده نکرده‌اند!

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • آسمان 14 فوریه 2024 / 10:32 ق.ظ

    واقعا اینا بی آب و چشم هستن،حیف شهدای ما و سردارمون
    البته اونا برای دلشون و اعتفادشون رفتن،،منتظر باشین بازم گیر میکنین و سردارهای ما باید نجاتتون بدهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید