کد خبر:45407
پ

فقط یک احمق باور می کند مبلغ قرارداد کنعانی زادگان با پرسپولیس 15 میلیارد است!

با نهایی شدن انتقال محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس، بحث در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن و باشگاه پرسپولیس داغ شده است. فقط یک احمق باور می کند مبلغ قرارداد کنعانی زادگان با پرسپولیس 15 میلیارد است! بر طبق اعلام برخی رسانه های نزدیک به پرسپولیس، کنعانی زادگان با قرارداد پایه 15 میلیارد تومانی (معادل […]

با نهایی شدن انتقال محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس، بحث در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن و باشگاه پرسپولیس داغ شده است.

فقط یک احمق باور می کند مبلغ قرارداد کنعانی زادگان با پرسپولیس 15 میلیارد است!

بر طبق اعلام برخی رسانه های نزدیک به پرسپولیس، کنعانی زادگان با قرارداد پایه 15 میلیارد تومانی (معادل 300 هزار دلار) به پرسپولیس پیوسته است. عددی دور از باور و البته دور از حقیقت که هم بازیکن و هم باشگاه می دانند، پرداختی واقعی به کنعانی زادگان این عدد نخواهد بود. چرا که ارزش فعلی کنعانی زادگان در سایت ترانسفرمارکت 2 میلیون یورو ثبت شده اما با توجه به دریافتی او از تیم های سابقش در فوتبال قطر که 800 هزار دلار بوده، او نیز مثل بیرانوند با توجه به ملی پوش بودنش، عددی کمتر از 40 میلیارد تومان برای یک فصل دریافت نخواهد کرد. و ثبت عدد 15 میلیارد تومان در قرارداد او، تنها برای حفظ ظاهر و رعایت صوری قانون سقف قرارداد است وگرنه هوادار متمول مقیم ونکوور کانادا به روش های مختلف از جمله پرداخت بیت کوین و … ما به التفاوت قرارداد ستاره های پرسپولیس را پوشش می دهد.

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

 

با مشاهده تصویر زیر مشاهده می کنید که کنعانی زادگان حتی در سالهای قبل نیز عددی حدود 500 هزار دلار(معادل 25 میلیارد تومان کنونی)برای هر فصل دریافت می کرده است و اعلام عدد 15 میلیارد تومان برای او و سایر ملی پوشان پرسپولیس، توهین به شعور افکار عمومی است.

وقتی بودجه یک باشگاه از منابع نامشخص تامین شود، مدیریت کردن در آن به سادگی آب خوردن است و مدیر مذکور القابی همچون پرز هم دریافت می کند چرا که او تنها عکس های یادگاری را با ستاره ها می بندد و همه کاره این تیم به قول امیر عابدینی کسی است که در کانادا مخارج تیم را تامین می کند و در نتیجه قدرت جا به جای نفراتی همچون کریم باقری را هم دارد. یک هوادار متمول پرسپولیس که سالهاست به امید قهرمانی پرسپولیس در آسیا، پرداخت های غیرمتعارف به ستاره های مدنظر سرمربی پرسپولیس انجام می دهد تا آنها را برای پیوستن به این تیم مجاب کند.

پی نوشت: پرداخت به بازیکنان با کیفیت بر اساس کیفیت آنها هیچ اشکالی ندارد و در همه جای دنیا مرسوم است. چرا که بازیکنان با کیفیت تیم ها هستند که نتایج را در بزنگاه های حساس رقم می زنند. اما آنچه محل انتقاد و ایراد است، ممانعت از تزریق به موقع منابع مالی به باشگاه رقیب در جهت تضعیف عامدانه آن تیم و تقویت تیم محبوب آقایان است. خواسته هواداران استقلال امروز این است که تیم استقلال را 100% به بخش خصوصی واگذار کنند و پس از آن هرچقدر دوست دارند، چه از طریق دولتی چه هوادار متمول شناس یا ناشناس به تیم محبوب خود کمک کنند و پس از آن به تماشای رقابت عادلانه بنشینند. اینکه دست و پای تیم رقیب را به طرق مختلف ببندیم و تیم محبوب خود را به منبع نامتناهی پول های احتمالاً شائبه دار وصل کنیم، محل ایراد است. امروز هنوز کسی نمی داند سرنوشت پول هایی که حسین هدایتی به همین شیوه به پرسپولیس کمک می کرد تا ستارگان فوتبال ایران را جذب کنند چه شد!

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 21 جولای 2023 / 12:10 ب.ظ

    مردمو چی فرض کردن 110میلیاد خرج این کج و کوله کردن ایشالا که حلال نباشه از دماغتون بزنه بیرون همش پول مردمه حرام حرام

  • اریا سرخ ۶ 9 جولای 2023 / 2:29 ب.ظ

    تا بوده تیم شما، به منابع دولت و … وصل بوده ! حالا فشار بهتون اومده که یه تیم مردمی از کمک هوادارانش استفاده میکنه

    • چیا 9 جولای 2023 / 2:31 ب.ظ

      چرا این هوادار متمول اسم نداره و ناشناس ه ؟ نکنه منظورتون صندوق کارآفرینی و صندوق حمایت از قهرمانان و … ایناس به عنوان هوادار متمول جا می زنین. شفاف اعلام کنید پولو از کجا آوردید. اینکه بگید یه هوادار کمک کرده که شدنی نیست . چرا نذاشتن هوادار متمول استقلال برای آوردن بیرانوند کمک کنه پس ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید