کد خبر:46770
پ

سوتی بزرگ بازیکنان تیم ملی حین ضربه پنالتی جهانبخش مقابل ژاپن

علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان توانست با گل دقایق پایانی خود از روی نقطه پنالتی مقابل ژاپن، سند صعود تیم ملی به نیمه نهایی را امضا کند. اما تیم ملی خوش شانس بود که این توپ به گل تبدیل شد چرا که سایر بازیکنان تیم ملی با سوتی عجیب خود قبل از زدن ضره […]

علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان توانست با گل دقایق پایانی خود از روی نقطه پنالتی مقابل ژاپن، سند صعود تیم ملی به نیمه نهایی را امضا کند. اما تیم ملی خوش شانس بود که این توپ به گل تبدیل شد چرا که سایر بازیکنان تیم ملی با سوتی عجیب خود قبل از زدن ضره جهانبخش، به نوعی جهت ضربه را به دروازه بان ژاپن نشان دادند و اگر ضربه جهانبخش کمی پائینتر بود، بدون شک توسط دروازه بان ژاپن دفع می شد (کما اینکه توپ به نوک انگشتان او نیز برخورد کرد)

 

سوتی بزرگ بازیکنان تیم ملی حین ضربه پنالتی جهانبخش مقابل ژاپن

بازیکنان ایران به تصور استفاده از توپ برگشتی همگی در یک سمت پشت محوطه جریمه تجمع کردند و از این آرایش کاملاً مشخص بود که جهانبخش قصد دارد ضربه ش را به کدام سمت بزند و سوزوکی نیز به درستی جهت ضربه را تشخیص داد اما ارتفاع توپ باعث شد نتواند آن را دفع کند.

هر چه که بود به خیر گذشت اما ملی پوشان فوتبال کشورمان برای گمراه کردن دروازه بان حریف هم که شده می بایست در سمت دیگر محوطه جریمه هم مستقر می شدند تا تمرکز دروازه بان برای تشخیص جهت ضربه به هم بریزد.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید