کد خبر:45392
پ

حمله تند امیر عابدینی به پرسپولیس و هوادار متمول ناشناس مقیم ونکوور کانادا

امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس در ارتباط زنده با یکی از شبکه های تلویزیونی صدا و سیما صحبت های جنجالی را مطرح کرد که هایلایت صحبت های او را در ادامه می خوانید. حمله تند امیر عابدینی به پرسپولیس و هوادار متمول ناشناس مقیم ونکوور کانادا عابدینی گفت: متاسفانه وزارت ورزش بدون ارزیابی مدیر انتخاب […]

امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس در ارتباط زنده با یکی از شبکه های تلویزیونی صدا و سیما صحبت های جنجالی را مطرح کرد که هایلایت صحبت های او را در ادامه می خوانید.

حمله تند امیر عابدینی به پرسپولیس و هوادار متمول ناشناس مقیم ونکوور کانادا

عابدینی گفت:

متاسفانه وزارت ورزش بدون ارزیابی مدیر انتخاب می کند بدون ارزیابی عزل می کند

  • انتقال بیرانوند به استقلال یک نمایش بود برای مخفی کردن برخی اتفاقات مثل کنار گذاشتن بی سر و صدای کریم باقری.
  • در باشگاه پرسپولیس یک روز به علی دایی اهانت میشه یک روز اشک مهدی مهدوی کیا را در می آوریم
  • اسنادی دارم که نشان می دهد فردی به نام محمد از کانادا کریم باقری را برکنار کرده است. او دوست نزدیک درویش است (گفته می شود او همان هوادار متمول ناشناس است که هرزچندگاهی به صورت غیررسمی پرداختی هایی به بازیکنان پرسپولیس داشته است و نقشی مثل حسین هدایتی را برای این تیم بازی می کند)
  • فایل صوتی برای او فرستادم که آقای محمد اطلاعات اشتباه به شما در مورد کریم باقری داده اند اما او گفت یک نفر نگفته و 20 نفر گفته اند( احتمالاً تا زمانی که او در تیم باشد کمک مالی نخواهد کرد.)
  • دوستان خصوصی سازی بیایند جواب بدهند که آیا فقط استقلال هزینه کرده و آن را در بوق و کرنا کرده اند؟ پرسپولیس هزینه نکرده است؟

با افشاگری های مستند عابدینی مشخص است که در پشت پرده، پول های سنگینی در باشگاه پرسپولیس در حال رد و بدل شدن است که در قرارداد رسمی بازیکنان گنجانده نمی شود. این منابع مالی نیز توسط فردی متمول ساکن کانادا تامین می شود و او به خود اجازه دخالت در امور مدیریتی تیم را می دهد و درویش تنها مجری اوامر اوست که باشگاه را تامین مالی می کند تا او فقط عکس یادگاری اش را با ستاره های پرسپولیس بگیرد.

روز گذشته قربان زاده مدعی شده بود باشگاه پرسپولیس درآمدزایی بیشتری داشته است. آیا منظور او از درآمدزایی کمک اشخاص مجهول الهویه به باشگاه پرسپولیس بوده یا مورد دیگر؟ بدون شک این فرد در ایران صاحب کسب و کار است چرا که بر طبق قانون، کمک اشخاص ثالث به تیم های دولتی مشمول 25 درصد معافیت مالیاتی برای کسب و کار آنها خواهد شد! با توجه به سابقه همکاری باشگاه پرسپولیس با امثال حسین هدایتی و بابک زنجانی انتشار این اخبار در خصوص مرد پشت پرده باشگاه پرسپولیس که عملاً این تیم را مدیریت می کند، لزوم ورود نهادهای نظارتی و اطلاعاتی به حساب بازیکنان پرسپولیس را بیشتر کرده است. چرا که غیر قابل باور است علیرضا بیرانوندی که در اروپا فصلی 50 میلیارد تومان می گرفت با 12 میلیارد تومان به پرسپولیس بپیوندد و پس از رد پیشنهاد 80 میلیاردی استقلال برای دو فصل، با 14 میلیارد تومان در پرسپولیس ماندگار شود. ظاهراً باشگاه پرسپولیس روش دور زدن قانون سقف قرارداد را می داند و امروز با افشاگری امیر عابدینی، حقایق دیگری در این خصوص مشخص شد.

چند سال پیش حسین هدایتی لیست کمک های خود به باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد. حال باید دید اگر لیست کمک های پشت پرده هوادار ناشناس و متمول پرسپولیس منتشر شود چه عددی به دست می آید. در همان سالها هم بازیکنان پرسپولیس یک عدد صوری در قراردادشان ثبت می کردند و مابقی توافق مالی خود را از کمک های حسین هدایتی تامین می کردند. پولهایی که در نهایت مشخص نشد آیا به بیت المال بازگردانده شدند یا خیر؟

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 9 جولای 2023 / 9:14 ق.ظ

    آقای عابدینی همیشه از این حرف ها زده و الان هم دلش به حال کریم نسوخته و یک تسویه حساب شخصیه و بس

  • محمود زندی 8 جولای 2023 / 9:16 ب.ظ

    آقای عابدینی حیا کن.شما روی یخ میدوید.چرا اینقدر موفقیت های این تیم بزرگ براتون فشار داره.بابا شما هم برید انجام بدید.دیکه چرا روزتون میاد یه هوادار به عشق تیم محبوبش داره پول خرج می‌کنه.بمشید کنار بزارید این کشور نفسی بکشه.گند زدیم به ورزش .بابا می گفته بده سرمایه وارد کشور بشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید