کد خبر:46755
پ

اثبات بی کیفیت بودن برانکو ایوانکویچ در جام ملتهای آسیا

علی رغم اصرار باشگاه پرسپولس به بازگشت برانکو، اما این مربی که شرایط برای بازگشت را مهیا ندید، تصمیم به عدم بازگشت به فوتبال ایران گرفت تا خاطرات خوشی که با هواداران پرسپولیس در زمان وزارت مسعود سلطانی فر ساخته را خراب نکند. اثبات بی کیفیت بودن برانکو ایوانکویچ در جام ملتهای آسیا نکته جالب […]

علی رغم اصرار باشگاه پرسپولس به بازگشت برانکو، اما این مربی که شرایط برای بازگشت را مهیا ندید، تصمیم به عدم بازگشت به فوتبال ایران گرفت تا خاطرات خوشی که با هواداران پرسپولیس در زمان وزارت مسعود سلطانی فر ساخته را خراب نکند.

اثبات بی کیفیت بودن برانکو ایوانکویچ در جام ملتهای آسیا

نکته جالب اینکه برانکو در 10 سال گذشته به جز دوره موفقش در پرسپولیس در هر تیم باشگاهی یا ملی که بوده اخراج شده است! در جام ملتهای آسیا نیز در دوره‌ای که تنها ۸‌ تیم از ۲۴ تیم حذف می‌شدند، فلسطین و سوریه صعود کردند اما عمان با هدایت برانکو در گروهی که تایلند و قرقیزستان حضور داشتند حذف شد تا مشخص شود، موفقیت او در پرسپولیس بی ربط به حضور برخی افراد متمایل به تیم پرسپولیس در وزارت ورزش نبوده است که امروز در نبود آنها، برانکو از بازگشت به این تیم واهمه دارد.

گفتنیست مسئولین فدراسیون فوتبال عمان قبل از پایان آخرین کنفرانس خبری او، حکم برکناری ش را صادر کردند تا یک اخراج دیگر در کارنامه پروفسور قلابی ثبت شود!

هواداران پرسپولیس به خوبی به یاد دارند که در دوره برانکو پای چه بازیکنان بی کیفیتی به پرسپولیس باز شد؛ از گولچ و بازیکنان اوکراینی گرفته تا بودیمیر و رادوشویچ که هیچ بازدهی فنی برای پرسپولیس نداشتند و تنها با قراردادهای سنگین دلاری، مدیران عامل بعدی این تیم را دچار دردسر کردند.

کلیدواژه : برانکو ایوانکویچ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید