کد خبر:5099
پ

آموزش چیدن بهترین و قوی ترین سیستم و ترکیب PES 2021

با نزدیک شدن به زمان انتشار PES 2021 بسیاری از گیمرها به دنبال یافتن رمزها و ترفندهای PES 2021 برای برنده شدن در بازیها هستند. با توجه به اینکه دو ورژن PES 2020 و PES 2021 از لحاظ محتوایی تفاوت چندانی با هم ندارند، در ادامه توجه شما را به آموزش بهترین و قوی ترین […]

با نزدیک شدن به زمان انتشار PES 2021 بسیاری از گیمرها به دنبال یافتن رمزها و ترفندهای PES 2021 برای برنده شدن در بازیها هستند. با توجه به اینکه دو ورژن PES 2020 و PES 2021 از لحاظ محتوایی تفاوت چندانی با هم ندارند، در ادامه توجه شما را به آموزش بهترین و قوی ترین سیستم و ترکیب PES 2021 جلب می نمائیم.

 

بتاکاپ – بهترین سیستم در بازی pes 2021 استفاده از 3 هافبک میانی در 3-3-4 است. البته بازی کردن با این سیستم کار هر گیمری نیست و شما می بایست نسبت به توانایی بازیکنان خود و شرح وظایفی که به آنها می دهید، مسلط باشید تا بتوانید با استفاده از حداکثر پتانیل بازیکنان خود، برنده از زمین خارج شوید.

 

آموزش چیدن بهترین و قوی ترین سیستم و ترکیب PES 2021

 

در این ویدیو شما می توانید بهترین ترکیب مورد نظر که به سبک بازی شما نزدیک است را پیدا کرده و بر روی تیمتان پیاده کنید فرق نمی کند چه تیمی یر میدارید یا چه بازیکنانی دارید حتی اگه تیمتان تیم داخل ویدیو (یوونتوس) نباشد . تنها کافیست تاکتیک و ترکیبی که به نظرتان بازی کردن با آن برای شما راحت است ترکیب کنید فرق نمی کند که حریفتان آنلاین باشد یا آفلاین ، این آموزش شما را کمک خواهد کرد . اولین کاری کی نیاز است بکنید این است که به یک مسابقه ی رو در رو (exbition match) بروید و سپس در یک بازی پیش فرض ترکیب خود را ذخیره کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.
وقتی در صفحه ی درست کردن ترکیب قرار دارید به منوی support setting بروید و سپس simple setting را انتخاب کنید و گزینه ی switch preset tactics را فعال کنید که می توانید حالا 3 تا ترکیب قرار دهید.
ترکیب 1 ، ترکیب متوسط ، ترکیب 2 ، ترکیب دفاعی ، ترکیب 3 ، ترکیب هجومی می باشند . حال برای ترکیب اول دوباره به support setting رفته و سبک خود را بین معمولی ، توپ های بلند ، ضد حمله ، بازی مالکانه ، اولویت در دفاع ، اولویت در حمله ، اولویت در بازی از کناره های هجومی یا دفاعی یا اولویت در پخش بازی از وسط هجومی یا دفاعی انتخاب می کنید.
اما بهترین تاکتیک اصلی که در pes 2020 جواب می دهد کانتر اتک یا همان ضد حمله است . برای ترکیب دوم بهتر است که از تاکتیک پخش بازی از وسط دفاعی یا dowm middle defensive استفاده کنید اما چون ترکیب دوم باید دفاعی باشد بهتر است از اولویت در دفاع یا all out defence استفاده کنید . و برای ترکیب سوم که هجومی می باشد عاقلانه تر است که از تاکتیک اولویت در حمله یا all out attack استفاده کنید . ترکیب اول برای شرایژ معمولی است ، ترکیب دوم برای زمانی است که جلو هستید و نمی خواهید گل بخورید و ترکیب سوم برای زمانی است که چیزی برای از دست دادن ندارید و باید هر جور شده به گل برسید!
فراموش نکنید بعد از اعمال این تاکتیک ها بازیکنان را در محل تخصصیشان قرار دهید زیرا جا به جا می شوند بعد از اعمال تاکتیک ها.
فقط فراموش نکنید که این ترکیب را ذخیره کنید تا بتوانید هر وقت خواستید در یک بازی آنلاین یا آفلاین بازی کنید ، این ترکیب و تاکتیک را تنها با یک کلید بر روی تیم اعمال کنید . برای این کار در منوی ترکیب به قسمت آخر رفته و گزینه ی save را انتخاب کنید.

کلیدواژه : pes 2021بازی pes 2021

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • اقبال ساعدی 28 دسامبر 2022 / 2:12 ب.ظ

    از جام جهانی لذت بردیم شیوه بازیها عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید