کد خبر:46681
پ

پایان تلخ دار و دسته یحیی گل محمدی در پرسپولیس | شارلاتان ها به بهشت نمی روند!

به نظر می رسد موضوع استعفای یحیی گل محمدی اینبار جدی تر از همیشه در باشگاه پرسپولیس دنبال می شود و با توجه به عدم تمایل یحیی به ادامه دادن در تیم، مدیریت باشگاه برای از دست ندادن فرصت 40 روزه تا شروع نیم فصل دوم، به دنبال جانشین یحیی است. پایان تلخ دار و […]

به نظر می رسد موضوع استعفای یحیی گل محمدی اینبار جدی تر از همیشه در باشگاه پرسپولیس دنبال می شود و با توجه به عدم تمایل یحیی به ادامه دادن در تیم، مدیریت باشگاه برای از دست ندادن فرصت 40 روزه تا شروع نیم فصل دوم، به دنبال جانشین یحیی است.

پایان تلخ دار و دسته یحیی گل محمدی در پرسپولیس | شارلاتان ها به بهشت نمی روند!

از گوشه و کنار خبر می رسد برانکو با توجه به برکناری قریب الوقوعش پس از پایان جام ملتهای آسیا احتمالاً به پرسپولیس بازخواهد گشت. او که چراغ سبز برای بازگشت به پرسپولیس را نشان داده، احتمالاً در این مدت لیست نفرات مدنظرش را به باشگاه می دهد و با انتخاب یک دستیار امین که سابقه کار با او را پیشتر در پرسپولیس داشته، تا اتمام پرونده حضور تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا که 5 بهمن است، بازیکنان پرسپولیس زیر نظر این فرد که ایرانی هم هست، تمرین خواهند کرد.

 

با توجه به حذف احتمالی عمان در مرحله گروهی و احتمال صعود تیم ملی ایران تا مراحل پایانی جام، احتمالاً برانکو فرصت حدوداً 20-30 روزه ای برای زیر نظر گرفتن تمرینات تیم در اختیار خواهد داشت چرا که نیمه نهایی جام ملتهای 17 و 18 بهمن برگزار می شود و فینال مسابقات 21 بهمن خواهد بود که احتمال می رود، تیم ملی ایران حداقل تا نیمه نهایی مسابقات صعود کند. چرا که پس از بازگشت ملی پوشان از مسابقات احتمالاً استراحت 7-10 روزه ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و به فرصت برانکو برای تمرین با تیمش افزوده می شود.

 

گفتنیست برنکو سابقه مذاکره مخفی با تیم بعدی خود در زمان هدایت تیم فعلی اش را دارد و پیشتر در حالی که سرمربی پرسپولیس بود، ماه ها قبل مقدمات حضورش در الاهلی عربستان را فراهم کرده بود و اکنون نیز به نظر می رسد با توجه به ناکامی احتمالی او با تیم ملی عمان و برکناری اش از هدایت این تیم در پایان بازی های جام ملتهای آسیا، او بار دیگر به پرسپولیس بازخواهد گشت.

 

هر چه که هست، حضور برانکو در پرسپولیس احتمالاً با خروج نامهایی همچون علیرضا اشرف، افشین پیروانی، لشگری، په په لوسادا و … از کادر پرسپولیس همراه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید