کد خبر:15003
پ

فردا در بورس چه سهامی بخریم ؟

با منفی شدن امروز بسیاری از نمادهای بورسی، قیمت بسیاری از نمادها فردا به نقطه حمایتی مهم خود خواهد رسید و همانطور که شاخص کل بورس فردا به سطح حمایتی خود می رسد، بسیاری از نمادهای شاخص ساز نیز احتمالاً به سطح حمایتی قبلی خود پولبک خواهند زد و این بهترین فرصت برای افرادی است […]

با منفی شدن امروز بسیاری از نمادهای بورسی، قیمت بسیاری از نمادها فردا به نقطه حمایتی مهم خود خواهد رسید و همانطور که شاخص کل بورس فردا به سطح حمایتی خود می رسد، بسیاری از نمادهای شاخص ساز نیز احتمالاً به سطح حمایتی قبلی خود پولبک خواهند زد و این بهترین فرصت برای افرادی است که نقد هستند و قصد خرید سهامد جدید را دارند. اما فردا در بورس چه سهامی بخریم؟

 

نحوه تشخیص پایان روند نزولی سهم

 

آموزش تابلوخوانی در بورس

 

علت صف فروش شدن امروز نمادهای بورسی

 

قیمت دلار امروز

فردا در بورس چه سهامی بخریم ؟

تشخیص زمان خرید و فروش یک سهم در بورس یک هنر است که هیچ کارشناس خبره ای هم نمی تواند ادعا کند که همواره پیش بینی هایش از وضعیت بازار فردا درست از آب درآمده و در نقطه درست برای خرید سهام اقدام کرده و در نقطه مناسب نیز اقدام به فروش آن کرده است و با توجه به تاثیرگذاری احبار مختلف سیاسی و اقتصادی داخلی و حخارجی بر وضعیت کلی بورس ایران، ابتدا می بایست کلیت بازار و جهت حرکت آن رصد شود و سپس برای خرید یا فروش اقدام کرد اما با توجه به شرایط موجود که همچنان چرخش مالی بالای 20 هزار میلیارد تومان در روز را در دو بازار بورس و فرابورس نشان می دهد، فعلاً جای نگرانی برای ریزش بازار نیست و از اصلاحات فعلی می توان به عنوان پول بک برای تجدید قوای سهام برای ادامه حرکت صعودی شاخص کل به سمت اهداف بالاتر یاد کرد.

 

نتیجه اینکه در نیم ساعت ابتدایی بازار فردا شاید بهتر باشد تنها نظاره گر رفتار بزرگان بازار بورس بود و پس از تعیین تکلیف جهت بازار نسبت به خرید سهام اقدام کرد. در حال حاضر بسیاری از نمادهای پتروپالایشی با توجه به افزایش قیمت نفت و مجوز افزایش فروش نفت خام پالایشگاه ها در وضعیت مناسبی به سر می برند و احتمال می رود فردا از کف قیمتی تا سقف قیمتی رشد داشته باشند.

سهام گروه خودرویی به پیشتازی  ایران خودرو و سایپا نیز با توجه به پول بکی که به سطح حمایتی خود زده اند احتمالاً از فردا بار دیگر در گارد صعودی قرار خواهند گرفت و از کف قیمتی تا سقف قیمتی رشد می کنند.

در گروه کامودیتی نیز شاهد پولبک به مقاومت شکسته شده اخیر بسیاری از نمادهای این گروه ها بویدم و احتمال اینکه در نمادهای این گروه نیز فردا از اواسط بازار روز سبزی را سپری کنند وجود دارد.

 

در پایان ذکر این نکته ضروریست که در خرید و فروش سهام نباید هیچگاه عجله کرد و اگر به بنیاد و سودآوری سهامی که خریداری کرده اید ایمان دارید، هرگز با تلاطم ها و نوسان های مقطعی ریسک سرمایه گذاری خود را بالا نبرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید