قیمت دلار لحظه ای
قیمت دلار بازار آزاد تهران هم اکنون با نرخ های زیر معامله می شود.     فعالین اقتصادی قیمت دلار سبزه میدان تهران را به عنوان مظنه نرخ قیمت لحظه ای دلار به رسمیت می شناسند اما با توجه به مختلف بودن نرخ های خرید و فروش در صرافی های معتبر، این قیمت بر اساس میانگین قیمت دلار در نقاط مختلف تهران محاسبه شده است. قیمت دلار هم اکنون در ستون قیمت زنده قابل مشاهده است.     قیمت دلار صرافی ملی ایران در جدول زیر بر اساس نرخ های معتبرترین و روزترین سایت قیمت دلار تنظیم شده است.    

قیمت دلار امروز بازار تهران هم اکنون [آپدیت لحظه ای]

    توجه بفرمایید: تمام قیمت‌ها و نوسانات با استناد به سایت اتحادیه طلا و جواهر بر روی این صفحه اعمال می‌گردد.

پیش بینی قیمت دلار

دلار آمریکا از ماه مه 2022 به طور کلی بالاتر رفته است، زیرا بهبود اقتصادی ایالات متحده افزایش یافته و فدرال رزرو شروع به مهار تورم و حمایت از اقتصاد کرده است. به گفته تحلیلگران ING، دلار آمریکا ممکن است در سال آینده به افزایش خود ادامه دهد.  

نمودار شاخص دلار

در حال حاضر شاخص دلار به زیر 107 کاهش یافت، سطحی که از اواسط آگوست مشاهده نشده بود، زیرا داده های ضعیف تر از حد انتظار ایالات متحده زمینه را برای سرعت پایین تر افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو فراهم کرد. گزارش اداره آمار کار نشان داد که نرخ تورم سالانه به 7.7 درصد کاهش یافته است. این عدد کمتر از پیش‌بینی اقتصاددانان که  8 درصد بود، رقم خورده است. این گزارش همچنین نشان داد که CPI بر اساس ماه به ماه و در قرائت اصلی خود ضعیف تر از حد انتظار است. بازارهای پول در حال حاضر برای افزایش متوسط 50 واحد پایه نرخ بهره فدرال رزرو در ماه دسامبر پس از ارائه چهار افزایش متوالی 75 واحد پایه، قیمت گذاری شده اند. با توجه به موارد فوق، DXY اکنون بیش از 3 درصد در این هفته کاهش یافته است که در مسیر بدترین هفته خود از مارس 2020 قرار دارد.