کد خبر:15499
پ

کفتار بهتر است یا آفتاب پرست | مسئله این است آقای کنعانی زادگان

حتماً در جریان هستید که پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان، محمدحسین کنعانی زادگان با یک استوری تحریک کننده فضای کری خوانی بین هواداران و پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به باغ وحش تبدیل کرد به طوری که در متلک های طرفین به یکدیگر، از انواع و اقسام حیوانات استفاده می شود در […]

حتماً در جریان هستید که پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان، محمدحسین کنعانی زادگان با یک استوری تحریک کننده فضای کری خوانی بین هواداران و پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به باغ وحش تبدیل کرد به طوری که در متلک های طرفین به یکدیگر، از انواع و اقسام حیوانات استفاده می شود در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

ماجرای شرطبندی مهدی شیری در فینال آسیا چه بود؟

 

کفتار بهتر است یا آفتاب پرست | مسئله این است آقای کنعانی زادگان

کفتار بهتر است یا آفتاب پرست | مسئله این است آقای کنعانی زادگان

ماهیت فوتبال طوری است که کری خوانی بین رقبا و هواداران تیمها امری عادی به نظر می رسد اما مرز احترام معمولاً در بین شخصیت های رسمی تیمها در کری خوانی رعایت می شود. پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان نیز بازیکنان استقلال بدون اشاره مستقیم به پرسپولیس تنها به اصالت تیم خود در آسیا اشاره کردند و هیچ اشاره ای حتی به نام پرسپولیس نکردند اما محمد حسین کنعانی زادگان که به شدت از شکست مقابل اولسان عصبی به نظر می رسید با انتشار یک استوری تحریک کننده و استفاده از نام برخی حیوانات جنگی غیراخلاقی را در فضای مجازی و حتی رسانه ملی به راه انداخت که حتی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به خود اجازه داد تا در آنتن پخش زنده شبکه 3 ، برای رقیب کری بخواند و شان و منزلت باشگاه پرسپولیس را تا این حد پائین بیاورد که در آنتن زنده برای تیم رقیب این گونه کری بخواند که البته با تذکر مجری برنامه نیز مواجه شد چرا که همتایان شکوری در استقلال، هرگز پس از شکست پرسپولیس در فینال برای او یا مجموعه باشگاه استقلال کری نخوانده بودند و این مسائل تنها در سطح هواداری مطرح می شود و شاید بهتر بود او نیز به این مسئله ورود نمی کرد.

 

از موضوع اصلی و پست تحریک کننده کنعانی زادگان غافل نشویم که قبل از شروع فینال با سلسله پستهای تحریک کننده خود، به این تنش دامن زده بود. او پیشتر با انتشار عکسی با توپ فینال آسیا برای استقلالی ها کری خوانده بود و پس از شکست مقابل اولسان نیز با ادبیاتی غیرمتعارف به کری خوانی بازیکنان استقلال پاسخ داد. حال سوال اصلی این است که در دنیای حیوانات، کفتار بودن بهتر است یا آفتاب پرست بودن ؟ هنوز هواداران فوتبال از یاد نبرده اند که او با چه ذوق و شوقی از پرسپولیس جدا شد و مقابل دوربین ها عدد 4 را برای کری خوانی برای پرسپولیسی ها نشان می داد و این روزها برای پاک کردن آن خاطرات، دست به هر روشی می زند تا خود را نزد هواداران پرسپولیس بار دیگر محبوب کند.

 

به نظر می رسد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می بایست به این قضیه ورود کرده و عامل اصلی ایجاد این فضای مسموم کری خوانی بین بازیکنان دو تیم را شناسایی و با وی برخورد کند.

 

پی نوشت: پیشتر نیز بازیکنان پرسپولیس در قالب طنز به حذف استقلال از آسیا اشاره کرده بودند اما این کری خوانی ها هرگز از دایره ادب خارج نشد و منجر به ایجاد این جو مسموم فعلی بین دو تیم نشده بود. همانطور که بازیکنان پرسپولیس حق داشتند پس از قهرمانی در آسیا، با کری خوانی برای رقبا شادی خود را بروز دهند، اکنون رقبای آنها نیز به طور طبیعی از ناکامی پرسپولیس در فینال خوشحالند و این اتفاق در همه جای دنیا مرسوم است و مختص ایران نیست.

 

بیشتر بخوانید | آیا بازی پرسپولیس و اولسان ملی بود؟

 

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • تاج کبیر 22 دسامبر 2020 / 1:26 ب.ظ

    ای آفتاب پرست کثیف تا دیروز نمیدونستی ورودی تهران از کجاست حالا واس ما کری میخونی بدبخت

  • N 22 دسامبر 2020 / 11:32 ق.ظ

    با عرض سلام خدمت جنابی که این متنو نوشته با کمال احترام عرض میکنم که آخه مرتیکه بیشعورر تو خودت آفتاب پرستو وارد بازی کردی وقتی خودت فحش میدی چرا دیگرانو منع میکنی راحت بگو کیسه کشیو داری از کریای کنعانی میسوزی دیگه لقمه رو چرا دور سرت میچرخونی در ضمن جناب کفتار ،آفتاب پرست از صفت های بارز شماست پس کم لطفی نفرمایید

    • ناشناس 22 دسامبر 2020 / 2:35 ب.ظ

      ای بیشعوری که خودت اسم حیوانا رو توی نوشتن متن میاری شمایی که خوابت نمیبره غلط اضافه میکنی لالایی میخونی بزار گیرت بیاریم ببینیم چجوری جرعت میکنی واسه بازیکنای ما صحبت کنی شما برو اگه افتخاری ،بازیکن خوبی تو تیمت پیدا میکنی واسه اونا متن بنویس شما استقلالیا حتی لیاقت اینو ندارید واسه پرسپولیسیا متن بنویسید قبل از اینکه اسم بازیکنای پرسپولیسو بخوای رو کاغذ بیاری بای وضو میگرفتیدرضمن :
      مگسی کجا تواند که برافکند عقابی

  • سرور لنگ 22 دسامبر 2020 / 11:05 ق.ظ

    این مردک لیاقت استقلال با دو جام اسیایی رو نداشت

    بعداز صعوذ بناحق از النصر ضربات پنالتی رقصیدی ؟؟؟؟؟

    حالا که قهوه ای شدی بهت میگیم رقصنده با آفتاب پرستها ( کنایه از فسلم رقصنده با گرگها }

    • Parsa 24 مارس 2021 / 9:19 ق.ظ

      چرا **شعر میگی البته یجورایی راست میگی ما بناحق رفتیم بالا چون شما کیسه کشای وطن فروش کاری کردین بهترین بازیکن ما الکی محروم بشه واقعا شک دارم شما ها ایرانی هستین یا عربستانی

  • امید 22 دسامبر 2020 / 10:29 ق.ظ

    باسلام به همه عزیزان وعلاقمندان هررنگی،آقای کنعانی زادگان شماکه هیچ تعصبی نداری وفقط دنبال پول هستی ومانندآفتاپرست دایمارنگ عوض می کنی ساکت باش و….

  • Mohsen 22 دسامبر 2020 / 10:07 ق.ظ

    سلام…. به عنوان یک خوزستانی به آقای کنعانی زادگان هشدار میدهم که بی دانشی وبی خردی خود را باتحریک مردم خوزستان توجیه نکند….. کل هوادار دوتیم سرخ آبی میدونند که اولویت شما پول هست نه تعصب…. لطفا احساسات مردم پاک خوزستان را به خاطر آفتاب پرست بودن خود جریحه دار نکنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید