کد خبر:15492
پ

ماجرای شرطبندی مهدی شیری و اصالت بندرعباسی داور بازی پرسپولیس و اولسان

بتاکاپ – پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حواشی و اخبار عجیبی در مورد این بازی در فضای مجازی منتشر شد که به دو مورد از شاخص ترین آنها می پردازیم.     ماجرای شرطبندی مهدی شیری عکسی از مهدی شیری با دست بالا در شبکه ایران اینترنشنال   داستان اتهام شرطبندی […]

بتاکاپ – پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حواشی و اخبار عجیبی در مورد این بازی در فضای مجازی منتشر شد که به دو مورد از شاخص ترین آنها می پردازیم.

 

 

ماجرای شرطبندی مهدی شیری

عکسی از مهدی شیری با دست بالا در شبکه ایران اینترنشنال

 

داستان اتهام شرطبندی مهدی شیری بر روی باخت پرسپولیس و لو دادن ترکیب پرسپولیس به شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال از آنجا آمد که این شبکه در عکسی قبل از شروع بازی، ترکیب قابل حدس پرسپولیس را قرار داده بود(سه هفته قبل ما در بتاکاپ نیز همین ترکیب و چیدمان را حدس زدیم و با توجه به بضاعت پرسپولیس کار سختی به نظر نمی رسید) اما قرار دادن عکسی از مهدی شیری که دستش را بالا آورده برخی را به این فکر برد که این عکس سیگنالی برای هند مهدی شیری در فینال بوده است!

نکته اینکه عکس مذکور پیشتر در اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس هم مورد استفاده قرار گرفته بود.

ماجرای بندرعباسی بودن داور قطری

چنذی پیش رضا سخندان به اصالت بندرعباسی داور قطری فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و به همین دلیل عده ای از داخل با مراجعه به صفحات afc نسبت به این موضوع اعتراض کردند و برخی هواداران پرسپولیس معتقدند همین فشار روانی بر داور باعث شد تا او نسبت به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در صحنه خطا روی نوراللهی بی تفاوت باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید