کد خبر:45310
پ

چشا رو به ابراس .. هر 7 چاکراه من باز | استوری آسمانی وکیل بیرانوند

وکیل علیرضا بیرانوند که به نمایندگی از او در جلسه با نمایندگان استقلال برای نهایی کردن قرارداد شرکت کرده، دقایقی پیش با انتشار یک استوری معنادار به استقبال این جلسه رفت. چشا رو به ابراس .. هر 7 چاکراه من باز | استوری آسمانی وکیل بیرانوند این روزها هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس چشم […]

وکیل علیرضا بیرانوند که به نمایندگی از او در جلسه با نمایندگان استقلال برای نهایی کردن قرارداد شرکت کرده، دقایقی پیش با انتشار یک استوری معنادار به استقبال این جلسه رفت.

چشا رو به ابراس .. هر 7 چاکراه من باز | استوری آسمانی وکیل بیرانوند

چشا رو به ابراس .. هر 7 چاکراه من باز | استوری آسمانی وکیل بیرانوند

این روزها هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس چشم به آسمان دوخته و با دعا خواهان پیروزی در این کشمکش نقل و انتقالاتی بزرگ هستند. پرسپولیسی ها معتقدند حتی اگر بیرو به پرسپولیس برنگردد، بیرانوند به هر تیمی برود، آنها برنده خواهند بود و در سمت مقابل استقلالی ها با پیگیری موضوع انتقال بیرانوند و دعا برای نهایی شدن آن، قصد دارند تا مدتها برای رقیب دیرینه کری بخوانند.

البته پیشتر هم اعلام کردیم که حضور بیرانوند در استقلال تقریباً یک نمایش است و او اگرچه قطعاً از پرسپولیس جدا می شود اما به استقلال نمی رود و تنها با این نمایش قصد دارد قیمت خود را بالا ببرد. همانکاری که رضا اسدی انجام داد و پس از مذاکره با استقلال، با ایجاد رقابت بین باشگاه استقلال و سپاهان، قیمت خود را افزایش داد و به سپاهان پیوست.

احتمال حضور بیرانوند در استقلال بسیار ضعیف است و به احتمال فراوان او در فصل آینده در لیگ عربستان توپ خواهد زد و این نمایش تنها برای گوشه رینگ بردن رضا درویش نزد هواداران پرسپولیس بود و بس.

هر چه که هست این ساعات و روزها چشا رو به ابراس !!!

 

سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند:

اصلا بحث بازارگرمی‌ نیست و استقلال واقعا پیشنهاد 120 میلیاردی به بیرانوند داده است. علیرضا با من مشورتی در این قضیه نکرده است اما میدانم مشکل بیرانوند بی احترامی از سمت مدیریت باشگاه بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید