کد خبر:5807
پ

آموزش چیدن قوی ترین سیستم و ترکیب چلسی در فیفا 21 و FIFA 20

بتاکاپ – در ادامه آموزش های فیفا 21 این بار به سراغ آموزش چیدن قوی ترین سیستم و ترکیب چلسی در فیفا 21 و FIFA 20 رفته ایم؛ با بتاکاپ همراه باشید.     پخش زنده بازی چلسی امشب   آموزش بازی با بایرن مونیخ در فیفا 21 + چیدن ترکیب و سیستم   آموزش چیدن […]

بتاکاپ – در ادامه آموزش های فیفا 21 این بار به سراغ آموزش چیدن قوی ترین سیستم و ترکیب چلسی در فیفا 21 و FIFA 20 رفته ایم؛ با بتاکاپ همراه باشید.

 

 

پخش زنده بازی چلسی امشب

 

آموزش بازی با بایرن مونیخ در فیفا 21 + چیدن ترکیب و سیستم

 

آموزش چیدن قوی ترین سیستم و ترکیب چلسی در فیفا 21 و FIFA 20

فرانک لمپارد با انقلابی که در تیم چلسی به وجود آورده و با نمایش 3-3-4 توانست در فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ برتر انگلیس از خود بر جای بگذارد. در فصل جاری با جذب فوق ستاره های جدید در چلسی، بسیاری به دنبال این هستند تا بهترین و قوی ترین ترکیب و سیستم چلسی فیفا 21 را پیدا کنند تا با استفاده از آن، بر حریفان خود غلبه کنند. شما در ویدئوی زیر آموزش تنظیمات تاکتیکی بازیکنان و تاکتیک کلی تیم را یاد خواهید گرفت. پس با تماشای ویدئوی زیر به یک حرفه ای در بازی با تیم چلسی تبدیل شوید.

 

 

همانطور که در لیست بازیکنان جدید چلسی در فصل 2020/2021 دیدید، این تیم ستاره هایی همچون تیمو ورنر و حکیم زیاش را به خدمت گرفته است و به نظر می رسد قدرت تهاجمی چلسی با حضور بازیکنان جدید بسیار افزایش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید