کد خبر:40334
پ

تصویر جنجالی از زن بی حجاب بشار اسد و سرکوفت منتقدین به گشت ارشاد

این روزها بحث بین موافقین و مخالفین ماجرای حجاب اجباری بالا گرفته و به واسطه همین موضوع و به طور خاص مرگ مهسا امینی، اعتراضات خیابانی زیادی علیه خشونتی که در پلیس امنیت اخلاقی بعضاً در این زمینه به خرج می رود صورت گرفته است. تصویر جنجالی از زن بی حجاب بشار اسد و سرکوفت […]

این روزها بحث بین موافقین و مخالفین ماجرای حجاب اجباری بالا گرفته و به واسطه همین موضوع و به طور خاص مرگ مهسا امینی، اعتراضات خیابانی زیادی علیه خشونتی که در پلیس امنیت اخلاقی بعضاً در این زمینه به خرج می رود صورت گرفته است.

تصویر جنجالی از زن بی حجاب بشار اسد و سرکوفت منتقدین به گشت ارشاد

موافقین حجاب اجباری به این نکته اشاره می کنند که آنها در یک حکومت اسلامی موظف به اجرای قانونی هستند که منطبق بر شریعت نوشته شده است اما مخالفین حجاب اجباری با اشاره به آیات قرآنی و احادیث و روایات معتقدند در این قضیه هیچ اجباری در دین دیده نشده است و اشاره آنها به آزادی پوشش بانوان در کشورهای اسلامی دیگر است که بانوان برای اعتقادات خود حق انتخاب دارند.

در همین بین، انتشار تصاویری از همسر بشار اسد، دوست و رفیق قدیمی مقامات جمهوری اسلامی که به واسطه کمک های ایران توانست حکومتش در سوریه را حفظ کند، جنجال ساز شده است.

عده ای معتقدند زن ایرانی نیز می بایست مثل زن بشار اسد و بسیاری از زنان مسلمان جهان در کشورهای اسلامی، در انتخاب پوشش خود مختار باشند و دولت ها نباید در این قضیه شخصی دخالت نمایند.
به نظر شما حجاب اجباری در گشت ارشاد همچنان باید دنبال شود یا خیر؟ نظر شما در خصوص پوشش همسر بشار اسد چیست؟

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • نیرومند 18 اکتبر 2022 / 11:33 ب.ظ

    تو چکار داری به زن بشار تو زن خودت رو حفظ کن

    • فیدلیتی 19 اکتبر 2022 / 9:07 ق.ظ

      ینی بشار اسد مسلمان نیست شما مسلمانید؟ اگه نیست چطور رفتید برای نجاتش اگه هست چرا همون اسلامی که اون قبول داره رو قبول ندارید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید