کد خبر:46668
پ

قهارترین مربی لیگ باز هم از پرسپولیس قهر کرد | گل محمدی از آبرویش ترسید و فرار کرد؟

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه روند سینوسی خود در آخرین دیدار نیم فصل لیگ برتر با تساوی 1-1 مقابل مس رفسنجان در نهایت با رده سوم لیگ برتر و با 30 امتیاز در نیم فصل، کار خود را به پایان رساند. قهارترین مربی لیگ باز هم قهر کرد | گل محمدی از آبرویش ترسید و […]

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه روند سینوسی خود در آخرین دیدار نیم فصل لیگ برتر با تساوی 1-1 مقابل مس رفسنجان در نهایت با رده سوم لیگ برتر و با 30 امتیاز در نیم فصل، کار خود را به پایان رساند.

قهارترین مربی لیگ باز هم قهر کرد | گل محمدی از آبرویش ترسید و فرار کرد؟

پرسپولیس که مدتهاست نمایش تاکتیکی خوبی ارائه نمی کند در این دیدار نیز بر روی اشتباهات محرز داوری به گل رسید و داور مسابقه، آفساید دانیال اسماعیلی فر را که پاس منجر به گل شهاب زاهدی را ارسال کرد، ندید. در ادامه این مسابقه پرسپولیس با نمایشی ضعیف و امید گلی 0.67 باز هم در خلق موقعیت ناکام بود و تنها تاکتیک موثر این تیم برای گلزنی، اوت های بازیکن جوان این تیم بود که منجر به ایجاد دو موقعیت گلزنی در دقایق پایانی شد.

هواداران پرسپولیس مدتهاست به سبک بازی تیمشان معترض هستند. آنها در دو بازی قبلی تیمشان مقابل شمس آذر و نساجی که منجر به کسب دو پیروزی خفیف برای این تیم شد هم نمایش مقتدرانه ای از تیمشان ندیدند تا یحیی گل محمدی به این نتیجه برسد که به بن بست تاکتیکی در این تیم رسیده و در انتهای بازی مقابل مس رفسنجان استعفای شفاهی خود را برای بار چندم در رسانه ها مطرح کرد.

گل محمدی که به عدم جذب ستاره ها در ابتدای فصل معترض است ظاهراً فراموش کرده که تیم او ستاره های زیادی در اختیار داشته و دارد و اگر بازیکنانی نظیر وحید امیری، پورعلیگنجی، یاسین سلمانی و … در مقاطع مختلف فصل مصدوم شدند، ایراد از مدیریت تیم نبوده و نیست بلکه ایراد از کادر فنی تیم بوده و هست که با تاخیر در شروع تمرینات به بهانه عدم پرداخت مطالبات فصل قبل، زمینه مصدومیت پر تعداد بازیکنانشان را در فصل جاری فراهم آوردند.

در مجموع به نظر می رسد گل محمدی خود بهتر از هر فرد دیگری میداند که با این نمایش تاکتیکی ضعیف در پایان فصل نه تنها به قهرمانی لیگ نمی رسد بلکه با قهرمانی جام حذفی هم باید خداحافظی کند. او که پیشتر فرصت استثنایی برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به جام جهانی باشگاه ها را از دست داده بود (در بازی مقابل الدحیل) اکنون به خوبی می داند که اگر تا پایان فصل با پرسپولیس بماند و به هیچ جامی دست پیدا نکند، همه جام های قبلی او نیز زیر سوال خواهد رفت که نه به واسطه دانش مربیگری او بلکه به خاطر حضور و درخشش ستاره های پرسپولیس بوده است.

نکته جالب اینکه او بار دیگر در دفاعیه استعفای خود هر فرد و مسئولی را مقصر دانست غیر از کادر فنی پرسپولیس! گل محمدی در صحبت های آخر خود در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان مدعی شد او و تیمش به واسطه حضور افراد ضعیف در کادر رسانه ای باشگاه، به این روز افتاده اند و در واقع جنگ رسانه ای را به رقبا باخته اند.

این ادعای گل محمدی به نوعی بی معرفتی نسبت به نفراتی همچون لشگری، اشرف، … محسوب می شود که با او به عناوین قهرمانی رسیدند. به بیان دیگر این ادعا، خودزنی بزرگ یحیی در وداع با پرسپولیس قلمداد می شود چرا که با این استدلال، تا پیش از این، او با همین جنگ رسانه ای کاذب که حالا نخ نما شده به موفقیت رسیده بود و حالا که عناصر جنگ رسانه ای او و تیمش قدرت خود را از دست داده اند، او و پرسپولیس تاب رقابت با رقبا را ندارند!

ظاهراً جمله نخ نمای “اونا نمیخوان ما قهرمان بشیم” دیگر برای آقایان کارایی ندارد و نیاز به حضور افراد رسانه ای با ایده های جدید برای تحت فشار قرار دادن داوران و فدراسیون احساس می شود.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید