کد خبر:46716
پ

فلسطین وحشی شد | تیم ملی ایران با 4 گل رامش کرد

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در یک بازی زیبا، توانست اولین دیدار خود در جام ملتهای آسیا را با برتری 4-1 مقابل فلسطین به پایان برساند. فلسطین وحشی شد | تیم ملی ایران با 4 گل رامش کرد این دیدار که تحت تاثیر اتفاقات در خاک فلسطین قرار گرفته بود،با گل زودهنگام تیم ملی […]

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در یک بازی زیبا، توانست اولین دیدار خود در جام ملتهای آسیا را با برتری 4-1 مقابل فلسطین به پایان برساند.

فلسطین وحشی شد | تیم ملی ایران با 4 گل رامش کرد

فلسطین وحشی شد | تیم ملی ایران با 4 گل رامش کرد

این دیدار که تحت تاثیر اتفاقات در خاک فلسطین قرار گرفته بود،با گل زودهنگام تیم ملی در دقیقه 2 برای ملی پوشان ایران ساده شد. فلسطینی ها که نتایج خوبی در سه بازی دوستانه قبل از شروع مساقات گرفته بودند، فکرش را هم نمی کردند مقابل ستارگان ایران در 20 دقیقه اول مسابقه 2 گل دریافت کنند.

هر چه ملی پوشان تیم ملی با فلسطین مماشات کردند، اما در سمت مقابل این بازیکنان فلسطین بودند که با خطایهای شدید که عمدتاً مچ پای بازیکنان ایران را هدف قرار می دادند، قصد داشتند کمبودهای فنی خود را جبران کنند. نتیجه این بازی به شدت خشن، مصدومیت پر تعداد ملی پوشان ایران و به طور خاص شجاع خلیل زاده و سعید عزت اللهی بود.

این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 1 به سود تیم ملی ایران به پایان رسید اما باز هم مشخص شد که مسئولین سیاسی در ایران، کاسه داغتر از آش برای فلسطینی هستند که حتی تیم ملی خودشان، برنامه ای برای یک دقیقه سکوت به خاطر شهدای غزه نداشت و این پیشنهاد از سمت مسئولین ایران مطرح شد!!!

عمق فاجعه جائی بود که پس از گلزنی تیم ملی فلسطین مقابل ایران، خبری از رویه های مرسوم سیاسی دیکته شدن به فوتبالیست ها در ایران نبود وخبری از شعار سیاسی یا عکس چهره ای سیاسی در زیر پیراهن گلزن فلسطین نبود!

در وخامت حال مسئولین سیاسی در ایران همین بس که از یک مسابقه ورزشی قصد بهره برداری سیاسی به سود اهداف خود را داشتند و در بین دو نیمه با برقراری ارتباط زنده با غزه، بی جهت فضای فوتبالی برنامه را به سمت و سوی اتفاقات غزه بردند تا حال خوش فوتبالدوستان را بابت پیروزی یک نیمه ای مقابل فلسطین، دگرگون کنند!. از این گذشته به نظر می رسد فوتبالدوستان ایرانی تا پایان جام ملتهای آسیا باید شعارهای انتخاباتی که در زیرنویس مسابقات فوتبال به صورت سریالی پخش می شود را تحمل کنند و قید تماشای یک مسابقه فوتبال بدون دغدغه سیاسی، اقتصادی، … را بزنند.

هر چه که بود این پیروزی، شیرینی دیگری رای ملت ایران داشت و پس از سالها همه از برد تیم ملی خوشحال شدند.

 

پی نوشت: نکته جالب اینکه در لیست بازیکنان تیم ملی فلسطین، بازیکنان دو تابعیتی و اسرائیلی هم حضور داشتند.

کلیدواژه : تیم ملی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 15 ژانویه 2024 / 2:19 ب.ظ

    از مملکتی که مردمش صدام حسینو سیدالشهدا می نامند و خیابان بنامش کردن انتظار دوستی با ایرانیا داشتن اشتباهه . جناب علیل زاده بعد از گلش بخاطر اینا خوشحالی نمیکنه ، اونا که به ایران گل زدن بندری میرقصیدن . تلویزیون ایرانم زنهای بی حجابشونو سانسور کنه ، اونهمه خطا کردن نه مربیمون نه بازیکنامون هیچ اعتراضی به داور و بازیکن حریف نکردن ، اگه تو لیگ ایران یه تیم اینطور بازی کنه تو زمین قمه کشی میکنن و ……

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید