کد خبر:47047
پ

حرکت احمقانه باشگاه استقلال و پیچ شدن ملی پوشان آبی به نیمکت

باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و مداخله جویانه به سبک کانالهای هواداری با مخاطب خردسالان، به صورت رسمی در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد و خواستار حضور ملی پوشان استقلالی در ترکیب اصلی تیم ملی شد. حرکت احمقانه باشگاه استقلال و پیچ شدن ملی پوشان آبی به نیمکت جدای از اشتباه بودن بیانیه نسنجیده […]

باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و مداخله جویانه به سبک کانالهای هواداری با مخاطب خردسالان، به صورت رسمی در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد و خواستار حضور ملی پوشان استقلالی در ترکیب اصلی تیم ملی شد.

حرکت احمقانه باشگاه استقلال و پیچ شدن ملی پوشان آبی به نیمکت

حرکت احمقانه باشگاه استقلال و پیچ شدن ملی پوشان آبی به نیمکت

جدای از اشتباه بودن بیانیه نسنجیده باشگاه استقلال در آستانه بازی تیم ملی و ترکمنستان، به نظر می رسد حتی اگر یک درصد این شانس وجود داشت که سید حسینی حسینی و ابوالفضل جلالی در ترکیب تیم ملی مقابل ترکمنستان به میدان بروند، با شناختی که از قلعه نویی داریم، او حالا هرگز از این نفرات در مسابقه مقابل ترکمنستان استفاده نخواهد کرد تا اقتدار خود را زیر سوال نبرده باشد و این برچسب به او نچسبد که با بیانیه استقلال و تحت فشار بیرونی به این دو بازیکن میدان داده است.

هر چه که هست، این بیانیه احمقانه نه تنها منجر به تقویت جایگاه ملی پوشان استقلال نشد بلکه جایگاه آنها در تیم ملی را متزلزل کرد.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید