کد خبر:5110
پ

آموزش چیدن قویترین و بهترین سیستم و ترکیب فیفا 21

همانطور که در آموزش های قبلی مشاهده کردید، برای بردن در بازی فیفا 21 نیاز است تا از بهترین سیستم و ترکیب fifa 21 مطلع باشید و همچنین چیدن قویترین ترکیب در فیفا 21 را بدانید. در ادامه با بتاکاپ همراه باشید چرا که قصد داریم آموزش چیدن قویترین و بهترین سیستم و ترکیب فیفا […]

همانطور که در آموزش های قبلی مشاهده کردید، برای بردن در بازی فیفا 21 نیاز است تا از بهترین سیستم و ترکیب fifa 21 مطلع باشید و همچنین چیدن قویترین ترکیب در فیفا 21 را بدانید. در ادامه با بتاکاپ همراه باشید چرا که قصد داریم آموزش چیدن قویترین و بهترین سیستم و ترکیب فیفا 21 را به صورت تصویری برای شما عزیزان قرار دهیم.

 

اخبار فیفا 21

 

آموزش چیدن قویترین و بهترین سیستم و ترکیب فیفا 21

بسیاری بر این عقیده اند بهترین ترکیب فیفا 21، استفاده از سیستم هایی است که با 5 هافبک در میانه میدان و سه مدافع بازی میکنیم. به عنوان مثال سیستم های 2-3-2-3 یا 1-4-1-3 را بهترین سیستم بازی در fifa 21 می دانند اما به واسطه ضعف در دفاع کردن فیفا 21 در این سیستم ها، بسیاری از انتخاب آنها صرف نظر می کنند؛ در ادامه قصد داریم به معرفی و اموزش تاکتیک های فیفا 21 در سیستم های 4 دفاعه بپردازیم. قوی ترین سیستم و ترکیب فیفا 21 به نظر می رسد 2-4-4 لوزی یا الماس است که در ادامه آموزش استفاده از آن و تنظیمات بازیکنان را خواهید آموخت.

 

کلیدواژه : بازی فیفافیفا 21

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید