کد خبر:19758
پ

رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس

در حالی که جامعه فوتبال هنوز عذرخواهی داور بازی پرسپولیس مقابل فولاد را هضم نکرده بود، روز گذشته شاهد این مسئله بودیم که فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس بابت اشتباهات رخ داده در بازی این تیم در مقابل فولاد عذرخواهی کرد.   رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس این […]

در حالی که جامعه فوتبال هنوز عذرخواهی داور بازی پرسپولیس مقابل فولاد را هضم نکرده بود، روز گذشته شاهد این مسئله بودیم که فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس بابت اشتباهات رخ داده در بازی این تیم در مقابل فولاد عذرخواهی کرد.

 

رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس

رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس

این اتفاق در حالی رخ می دهد که با بررسی کارشناسی داوری در آن بازی، اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند پرسپولیس نه تنها از اشتباهات داوری متضرر نشده بلکه از اشتباهات داوری منتع نیز شده بود. اگر اعلام پنالتی به سود فولاد را یک اشتباه مسلم داوری بدانیم، اما در صحنه گل اول پرسپولیس به ولاد به طور واضحی توپ به پای بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و اوت به سود فولاد بود اما داور به اشتباه اوت را به سود پرسپولیس اعلام کرد و همان توپ تبدیل به گل اول پرسپولیسی شد که تا قبل از گل حتی یک موقعیت هم روی دروازه فولاد ایجاد نکرده بود.

در ادامه نیز در صحنه ای که وحید امیری در دقایق پایانی خود را نقش زمین کرد و داور به سود پرسپولیس سوت زد و همان توپ ارسال شد و به گل پرسپولیس تبدیل شد به طور واضحی در تصاویر آهسته مشخص شد که هیچگونه برخوردی بین پای وحید امیری و بازیکن حری صورت نگرفته بود و این تصمیم داور نیز به اشتباه به سود پرسپولیس اعلام شد.

 

جدای از واکاوی اتفاقات آن بازی که با قضاوت ضعیف داور برای هر دو تیم همراه بود سوال اساسی اینجاست که آیا این بدعت بد عذرخواهی دراسیون فوتبال از یک تیم بابت اشتباه داوری سبب نمی شود تا در آینده سایر تیمها نیز خواهان عذرخواهی فدراسیون فوتبال و شخص داور بابت اشتباهاتش در بازی شود؟

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • تاج 19 فوریه 2021 / 9:02 ق.ظ

    رضاشاه روحت شاد! دایی بنده از مربیان شهر خودمان و دارای سه مدرک درجه یک و دو بین المللی فیفا هست هرموقع مدرس فیفا به ایران نیامد ایشان از غرب کشور بعنوان شاگرد معرفی بود. تعریف می‌کنه یک بازی دوستانه بین تیم تاج و منتخب کرمانشاه برگزار شد که ولیعهد بازی کرد درخین بازی داور یک پنالتی روی ولیعهد اعلام کرد که مشکوک بود بعد از بازی درجلوی چشمان همه زمانی که داور منتظر قدردانی ویژه شاهزاده بود در کمال ناباوری ولیعهد سمتش میاد و دست روی شانه های داور میزنه و میگه : تو هرگز داور خوبی نخواهی شد!

  • تاج 19 فوریه 2021 / 8:44 ق.ظ

    دیگه از این تابلوتر که داوران ناداوری فاسد تبانی کن بدستور آن شخص حقوق بگیر انگلیس پشت پرده!!!!! طی این چندسال قاطعانه حامی لنگ هستند! بنیاد مستضعفان صاحب تیم بی ریشه و فاسد لنگ متعلق به کیست!!!!؟ تاج مظلوم که پیش از ۵۷ دو باشگاه متمول جهان بعداز رئال بود چرا باید برای زمین تمرین و خوراک و لباس و … معضل داشته باشند!؟ زامبی های وحشی ۵۷ دردهای نوکر بی چون و چرایی انگلیس و سواری دهندگان به روس و چین کفتار…. ماندگارتاابد….. من تاجی ام تا چشت درآد…. بزی وریا بزی کاک حسام ملکی .

  • ناشناس 13 فوریه 2021 / 11:56 ق.ظ

    به همه ثابت شده که تو ایران یک تیم خاصه و تیم حکومتیه اما نمیدونم چرا طرفدارش زور میزنند که بگند نه اینطور نیس لطفا سوابق پرسپولیس را از زمان مدیریت اقای عابدینی بررسی نمائید شاید یه کوچول نظرتون عوض شد این را هم بدانید استقلال در حکومت قبلی تیم شاهنشاهی بود ولی نه شاه ونه عوامل مرتبط با او هیچگاه در مسائل پشت پرده در عوامل قهرمانی کوچکترین دخالتی نداشتند واین است عدالت نه عدالت بابا مسعود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید