کد خبر:19758
پ

رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس

در حالی که جامعه فوتبال هنوز عذرخواهی داور بازی پرسپولیس مقابل فولاد را هضم نکرده بود، روز گذشته شاهد این مسئله بودیم که فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس بابت اشتباهات رخ داده در بازی این تیم در مقابل فولاد عذرخواهی کرد.   رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس این […]

در حالی که جامعه فوتبال هنوز عذرخواهی داور بازی پرسپولیس مقابل فولاد را هضم نکرده بود، روز گذشته شاهد این مسئله بودیم که فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس بابت اشتباهات رخ داده در بازی این تیم در مقابل فولاد عذرخواهی کرد.

 

رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس

رسم بد عذرخواهی داوران و فدراسیون از پرسپولیس

این اتفاق در حالی رخ می دهد که با بررسی کارشناسی داوری در آن بازی، اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند پرسپولیس نه تنها از اشتباهات داوری متضرر نشده بلکه از اشتباهات داوری منتع نیز شده بود. اگر اعلام پنالتی به سود فولاد را یک اشتباه مسلم داوری بدانیم، اما در صحنه گل اول پرسپولیس به ولاد به طور واضحی توپ به پای بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و اوت به سود فولاد بود اما داور به اشتباه اوت را به سود پرسپولیس اعلام کرد و همان توپ تبدیل به گل اول پرسپولیسی شد که تا قبل از گل حتی یک موقعیت هم روی دروازه فولاد ایجاد نکرده بود.

در ادامه نیز در صحنه ای که وحید امیری در دقایق پایانی خود را نقش زمین کرد و داور به سود پرسپولیس سوت زد و همان توپ ارسال شد و به گل پرسپولیس تبدیل شد به طور واضحی در تصاویر آهسته مشخص شد که هیچگونه برخوردی بین پای وحید امیری و بازیکن حری صورت نگرفته بود و این تصمیم داور نیز به اشتباه به سود پرسپولیس اعلام شد.

 

جدای از واکاوی اتفاقات آن بازی که با قضاوت ضعیف داور برای هر دو تیم همراه بود سوال اساسی اینجاست که آیا این بدعت بد عذرخواهی دراسیون فوتبال از یک تیم بابت اشتباه داوری سبب نمی شود تا در آینده سایر تیمها نیز خواهان عذرخواهی فدراسیون فوتبال و شخص داور بابت اشتباهاتش در بازی شود؟

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • ابی 12 فوریه 2021 / 8:00 ب.ظ

    دوستان عزیز تمامی تیم های لیگ برتری هم از داور لطمه خوردن و هم سود بردن پس جو الکی ندین

  • یاسر 12 فوریه 2021 / 2:39 ب.ظ

    کاملا مشخصه تو یک کیسه کشی که با پول و داورم زورتون به پرسپولیس نمیرسه

  • علی 12 فوریه 2021 / 1:43 ب.ظ

    سلام
    آقای ملکی عزیز
    فقط حساب کنید تیم مورد حمایت شما چند امتیاز از همین اشتباهات داوری گرفته مرد باشید و منصفانه حرف یزنید
    شما فقط از تیم خودتان استقلال حمایت کنید بقیه تیمها را کار نداشته باشید
    ضمنا اون عزیزی که اسم پرسپولیس چیز دیگر نوشته باید بگه این القاب لایق خود شماست

  • راشین 12 فوریه 2021 / 1:06 ب.ظ

    این عذرخواهی ها به درد کسی نمیخورد و اگر فدراسیون مرد بود بابت اخراج نکردن غلامی و گل آفساید آلومینیم عذرخواهی میکرد که چهار امتیاز رو پروند تو هم اینقدر با صدای بلند فکر نکن خودتم نکش حسام ملکی.

  • ع ع 12 فوریه 2021 / 12:43 ب.ظ

    خاک بر سر ایران با این فدراسیون کثیفش چرکپولیس روز به روز منفور تر میشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید