کد خبر:45474
پ

دم خروس بیرون زد | سوتی های تمام نشدنی یحیی گل محمدی در مصاحبه اخیرش

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین روز گذشته تیمش به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت که از نکات جالب این مصاحبه می توان به سوتی های کلامی گل محمدی اشاره کرد.   گل محمدی که از وضع قوانین جدید نقل و انتقالاتی خود را ناراحت نشان می داد به قانون سقف قرارداد ایراد گرفت و مدعی شد […]

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین روز گذشته تیمش به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت که از نکات جالب این مصاحبه می توان به سوتی های کلامی گل محمدی اشاره کرد.

 

گل محمدی که از وضع قوانین جدید نقل و انتقالاتی خود را ناراحت نشان می داد به قانون سقف قرارداد ایراد گرفت و مدعی شد چه اشکالی دارد تیم های ایرانی هم مثل تیم های عربی خریدهای میلیون دلاری داشته باشند؟ او با اشاره به این موضوع ناخواسته اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس هیچ مشکلی برای پرداخت های میلیون دلاری ندارد و این قوانین سازمان لیگ است که دست و پای آنها را برای جذب بازیکنان خارجی با قیمت بالا بسته است.

البته کیست که نداند مبلغ درج شده در قرارداد بازیکنان پرسپولیس و بسیاری از تیم های لیگ برتری صوری است و ما به التفاوت آن با عدد اصلی پرداختی به بازیکن در قالب عناوین مختلف به او پرداخت می شود. به طوری که دریافتی بازیکنی که 14 میلیارد قرارداد بسته تا 40 میلیارد تومان برای یک فصل هم می رسد.

این نکته از آن جهت قابل تامل بود که تیم متمول پرسپولیس که  ظرف یک هفته با امدادهای غیبی تامین مالی شد، از تیمی که توان پرداخت مطالبات بازیکنانش را نداشت به به یکباره به تیمی تبدیل شد که مربی اش مدعی جذب بازیکنان خارجی با مبالغ بالا شد!

البته در طول فصل معمولاً مسئولین و بازیکنان پرسپولیس تلاش می کنند خود را نالان از عدم منابع مالی در باشگاه نشان دهند اما همینکه گل محمدی با بازیکنی مثل پریرا قرارداد سنگینی امضا می کند و او نیمکت نشین می شود و در نهایت به سادگی وی در لیست مازاد قرار می گیرد، حاکی از این است که آقایان هیچ مشکلی در زمینه مالی ندارند.

ظاهرا گل محمدی مثل افشین پیروانی توجیه نبوده که باید در مصاحبه هایش از بی پولی تیم خود و هزینه های سنگین سپاهان و تیم های صنعتی گله کند وگرنه چنین موضعی اتخاذ نمی کرد که هیچ مشکلی برای پرداخت های سنگین ندارند و حتی فسخ قراردادهای سنگین بازیکنی مثل پریرا ندارند.

البته به قدری ناهماهنگی در باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ها زیاد است که علیرضا بیرانوند در آخرین استوری خود مدعی شد با همان قرارداد قبلی(بر طبق اعلام وکیل او در فوتبال برتر 12 میلیارد) در پرسپولیس مانده است غافل از اینکه خبیری صبح همان روز در برنامه زنده اعلام کرد رقم قرارداد بیرانوند 14 میلیارد است!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید