کد خبر:46746
پ

تیم ملی ایران با قلعه نویی صعود کرد | حسین قدوسی و باند مافیایی آتش گرفتند!

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا، علی رغم پیش بینی ها دشوار از آب درآمد اما هر چه که بود تیم ده نفره ایران، توانست در ضربات پنالتی سوری ها را با هکتور کوپر شکست دهد و به یک چهارم برسد. تیم ملی ایران با قلعه […]

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا، علی رغم پیش بینی ها دشوار از آب درآمد اما هر چه که بود تیم ده نفره ایران، توانست در ضربات پنالتی سوری ها را با هکتور کوپر شکست دهد و به یک چهارم برسد.

تیم ملی ایران با قلعه نویی صعود کرد | حسین قدوسی و باند مافیایی آتش گرفتند!

تیم ملی ایران با قلعه نویی صعود کرد | حسین قدوسی و باند مافیایی آتش گرفتند!

این پیروزی ارزشمند که با غیرت ملی پوشان تیم ملی کشورمان رقم خورد، دل بدخواهان تیم ملی و شخص قلعه نویی در ایران را باز هم به درد آورد و فرد معلوم الحالی همچون حسین قدوسی که از زمام سرمربی شدن قلعه نویی مدام علیه او و تیم ملی سم پاشی کرده، آتش به دل ماند تا با اولین شکست تیم ملی در جام ملتهای آسیا عقده گشایی کرده و درافشانی کند که اگر فلانی بود انی اتفاق نمی افتاد و …

قلعه نویی که پس از مدتها، یک تیم ملی متوازن از بازیکنان لژیونر و بهترین های لیگ را روانه مسابقات کرده، تا اینجای رقابتها نمایش مطلوبی ارائه کرده است. واقعیت ماجرا این است که تیم ملی تا قبل از به ثمر رسیدن گل سوریه، حاکم مطلق بازی بود و اگر بی دقتی بازیکنان و خودخواهی چند بازیکن نبود، سوریه با 3-4 گل بدرقه شده بود اما مماشات با تیم سوری باعث غافلگیر شدن تیم ملی شد و پس از این اتفاق تعادل روانی ملی پوشان تا حدی به هم خورد و همین مسئله باعث اخراج مهدی طارم یدر ابتدای 10 دقیقه وقت اضافه انتهای بازی شد.

با احتساب 30 دقیقه وقتهای اضافی و زمان های اضافه شده به آن و 9 دقیقه ای که تیم ملی بدون طارمی در وقتهای عادی در میدان بود، تیم قلعه نویی 45 دقیقه 10 نفره مقابل تیم سوریه بازی کرد و انتقادات بی مورد و خط دهی شده برای تخریب کادر فنی تیم ملی و بازیکنان هدفی جز جلوگیری از ادامه موفقیت تیم ندارد.
اتفاقی که در زمان کیروش نیز رخ داد و همین باند مافیایی مخالف کیروش و حامی مربیان کروات که پکیج آقایان را به تیم ملی راه می دادند، شمشیر را برا کیروش از رو بستند و از هیچ توطئه و دسیسه ای برا زمینگیر کردن تیم ملی در جام ملتهای آسیا و جام جهان فروگذار نکردند تا پس از ناکامی تیم ملی با کیروس، جشن و پایکوبی به راه بیاندازند.
امروز نیز همان باند که دشت خود را از تحمیل گزینه های قرمز خود به سرمربی تیم ملی بازمانده، عل رغم عزم و شادی عمومی برای موفقیت و قهرمانی تیم ملی، از همان بازی اول، شروع به سم پاشی علیه تیم ملی و قلعه نویی در تریبون های مختلف کرده اند و تنها فشار روانی را بر روی تیم ملی افزایش می دهند.
آقایانی که همواره تیم ملی را رنگی دیده و امروز برخی بازیکنان فعلی و سابق تیم محبوب خود را در ترکیب اصلی تیم ملی نمی بینند؛ حتی در پست های خود نیز نمی توانند عقده و کینه خود از قلعه نویی را پنهان کنند. فردی که اتحاد را به تیم ملی بازگردانده و در آستانه یک موفقیت بزرگ ملی پس از 40 سال است. کافیست نگاهی به پست های سراسر از کینه و نفرت حسین قدوسی علیه تیم ملی و قلعه نویی پس از هر بازی ایران در جام ملتهای آسیا نگاهی داشته باشید.

مخلص کلام اینکه تیم ملی مقابل سوریه تا قبل از دریافت گل و اخراج طارمی نمایش مطلوبی داشت و تنها بی دقتی بازیکنان باعث سخت شدن بازی شد و در ادامه نیز مقاومت45 دقیقه ای ملی پوشان با یک یار کمتر در برابر سوریه قابل ستایش بود و هیچ نقدی به آنها وارد نیست.
صعود تیم ملی به دور بعد تنها داغ دل بدخواهان تیم ملی و قلعه نویی را تازه کرد که مبادا یک مربی استقلالی با تیم ملی به عنوان قهرمان جام ملتهای آسیا برسد.

کلیدواژه : تیم ملی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پسر روسونری 4 فوریه 2024 / 6:04 ب.ظ

    احساس میکنم ادمین فوتبال عنتر پشت سایته

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید