کد خبر:17985
پ

افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی فدراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی

پس از افشاگری مهدی هاشمی نسب از همکاری داوران در سالهای دور با پرسپولیس در بازیهای حساس، اینبار علیرضا نیکبخت واحدی پرده از اتفاق جنجالی دیگر برداشت و مدعی شد برای رسیدن او به دربی، این بازی را به تعویق انداختند. افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی فدراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی 🔹نیکبخت در […]

پس از افشاگری مهدی هاشمی نسب از همکاری داوران در سالهای دور با پرسپولیس در بازیهای حساس، اینبار علیرضا نیکبخت واحدی پرده از اتفاق جنجالی دیگر برداشت و مدعی شد برای رسیدن او به دربی، این بازی را به تعویق انداختند.

افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی فدراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی

افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی دراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی

🔹نیکبخت در مورد وضعیت استقلال گفت: خدا را شکر که تیم نتایج خوبی می‌گیرد و الان هم صدرنشین است و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند با ادامه همین روند موفق باشد و در پایان فصل هم به قهرمانی برسد. نتیجه خوبی هم مقابل تراکتور گرفتند و فکر می‌کنم استقلال به آن بلوغ تاکتیکی که لازم داشت رسیده است و رفته رفته از این هم می‌تواند بهتر شود.

🔹وی در مورد اختلافات و مسائل داخلی باشگاه و صحبت از عوامل بیرونی که در مصاحبه محمود فکری بود هم توضیح داد: من در جریان این مسائل نیستم ولی خب هر در فوتبال ایران هرچقدر بهتر نتیجه بگیری بیشتر اطرافت حاشیه ایجاد می‌شود. امیدوارم این مسائل مدیریت شود و افرادی که درون تیم هستند اجازه ندهند استقلال از این مسائل آسیب ببیند.

🔹پیشکسوت فوتبال در مورد هجمه‌هایی که این روزها علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد هم گفت: من در این خصوص حرفی ندارم. حتماً یک چیزی هست که همه دارند به آن اعتراض می‌کنند و همه در موردش حرف می‌زنند ولی یک عده انگار گوششان بدهکار نیست و خودشان را به نشیندن می‌زنند و قصد ندارند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند. مهدی هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

🔹نیکبخت در مورد دوران حضور خودش در پرسپولیس هم خاطره‌ای نقل کرد: یک بار خودم دو کارته شده بودم و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم آن را عقب انداختند و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • لاو 20 ژانویه 2021 / 3:05 ب.ظ

    فقط بیاین واسه خودشیرینی یه زری بزنید برید والا من که به تخمم نیست بقیه هوادارا هم اینطوری باشین حرفه‌ای اینا رو به هیچیتون حساب نکنید

  • ابی 20 ژانویه 2021 / 2:49 ب.ظ

    بابابروبدبخت شماهاهمونی هستیدکه باباپرسپولیس معروف شدیدنیکبخت نه نیکبت،هاشمی نصب نه بی اصل ونصب، ازاونجایی که دارید می سوزیدمی سوزید

  • بردیا 20 ژانویه 2021 / 1:17 ب.ظ

    الان دیگه طوری شده هر کی از راه میرسه، برای اینکه بیفته سر زبون میاد یه دروغی به پرسپولیس نسبت میده ولی از قدیم گفتند شنونده باید عاقل باشه. وقتی یه تیم 4 سال پیاپی قهرمان شده و بقیه تیم ها برای مقام دومی رقابت می کنند همین میشه دیگه.
    به کوری چشم بدخواهان امسال هم قهرمانیم.
    پرسپولیس عشق اول و آخر.

  • ... 20 ژانویه 2021 / 12:24 ب.ظ

    آاقای فراهانی منظورتون چیه از افشاگری؟ حالا مهدی هاشمی نسب چه مدرک معتبر و متقنی اورده واسه حرفش که این یکی اورده باشه. اصلا این دو تا مگه کی هستند اصلا برای چی پرسپولیس بودند اگه این همه خصومت و کینه و عقده دارند؟ چقدر مشغول و درگیر پرسپولیسید. خسته نشدید؟؟ دست از سر پرسپولیس بردارید مگه صدر نیستید این شان یک تیم صدر جدولیه؟!!

  • ابی 20 ژانویه 2021 / 11:13 ق.ظ

    این بابا بالاخره استقلالی یا پرسپولیسی؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید