کد خبر:17985
پ

افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی فدراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی

پس از افشاگری مهدی هاشمی نسب از همکاری داوران در سالهای دور با پرسپولیس در بازیهای حساس، اینبار علیرضا نیکبخت واحدی پرده از اتفاق جنجالی دیگر برداشت و مدعی شد برای رسیدن او به دربی، این بازی را به تعویق انداختند. افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی فدراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی 🔹نیکبخت در […]

پس از افشاگری مهدی هاشمی نسب از همکاری داوران در سالهای دور با پرسپولیس در بازیهای حساس، اینبار علیرضا نیکبخت واحدی پرده از اتفاق جنجالی دیگر برداشت و مدعی شد برای رسیدن او به دربی، این بازی را به تعویق انداختند.

افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی فدراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی

افشاگری جنجالی نیکبخت واحدی از همدستی دراسیون فوتبال با پرسپولیس در دربی

🔹نیکبخت در مورد وضعیت استقلال گفت: خدا را شکر که تیم نتایج خوبی می‌گیرد و الان هم صدرنشین است و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند با ادامه همین روند موفق باشد و در پایان فصل هم به قهرمانی برسد. نتیجه خوبی هم مقابل تراکتور گرفتند و فکر می‌کنم استقلال به آن بلوغ تاکتیکی که لازم داشت رسیده است و رفته رفته از این هم می‌تواند بهتر شود.

🔹وی در مورد اختلافات و مسائل داخلی باشگاه و صحبت از عوامل بیرونی که در مصاحبه محمود فکری بود هم توضیح داد: من در جریان این مسائل نیستم ولی خب هر در فوتبال ایران هرچقدر بهتر نتیجه بگیری بیشتر اطرافت حاشیه ایجاد می‌شود. امیدوارم این مسائل مدیریت شود و افرادی که درون تیم هستند اجازه ندهند استقلال از این مسائل آسیب ببیند.

🔹پیشکسوت فوتبال در مورد هجمه‌هایی که این روزها علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد هم گفت: من در این خصوص حرفی ندارم. حتماً یک چیزی هست که همه دارند به آن اعتراض می‌کنند و همه در موردش حرف می‌زنند ولی یک عده انگار گوششان بدهکار نیست و خودشان را به نشیندن می‌زنند و قصد ندارند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند. مهدی هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

🔹نیکبخت در مورد دوران حضور خودش در پرسپولیس هم خاطره‌ای نقل کرد: یک بار خودم دو کارته شده بودم و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم آن را عقب انداختند و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • روزبه 21 ژانویه 2021 / 9:35 ق.ظ

    آقای نویسنده خواهشن به اینجور دلقکها پیشکسوت نگین چرا با اینا مصاحبه میکنین این آدمها مثل امیرحسین صادقی و نیکبخت کارشناس کجا بودن که گنده شون میکنید برین با آدمهای مصاحبه بگیرین از نظر اخلاقی و رفتاری مورد قبول مردم باشن نه آدمهای مفنگی و ….

  • مجتبی 20 ژانویه 2021 / 11:13 ب.ظ

    شیر همیشه شیره . حتی اگر یه دو جین سگ دورشو گرفته باشن و دائم براش پارس کنن . در آینده خواهید دید که پرسپولیس دوباره از رقبا پیش می افته .

  • پرسپولیسی 20 ژانویه 2021 / 4:06 ب.ظ

    با سلام.از مدیریت وکیل باشگاه پرسپولیس خو اهشمندیم به عواملی که به باشگاه پرسو لیس بزرگ تهمت میزنند و ناجوانمردانه با این تیم مردمی رفتار میکنند در مرامع قضایی براشو ن تشکیل پرونده بدن قطعا باید جوابگوی حرفهای نسنجیده خود باشند.

  • طاها 20 ژانویه 2021 / 3:23 ب.ظ

    چرا اینهارو به دادسرا و دادگاه احضار نمیکنن تا اگر مدرکی دارن رو کنند و قهرمانیهای پرسپولیس رو پس بگیرن و اگر مدرکی برای اثبات ندارن با حبس و تعزیر درس عبرتی بشن برای بقیه که از رسانه برای تهمت و فرافکنی بنفع تیم مورد علاقشون استفاده نکنن

  • ۶×۴ 20 ژانویه 2021 / 3:07 ب.ظ

    در مورد دربی جام حذفی که با وجود درخواست پرسپولیس به خاطر بازیکنای مصدومش به تعویق نیفتاد و بازیکنان استقلال دوپینگ کررن نظری ندارین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید