کد خبر:22000
پ

آموزش خرید و فروش و معامله با ایتورو eToro [دوبله فارسی]

بتاکاپ – ایتورو یک سیستم معاملاتی جمعی اسرائیلی است که زیرمجموعه کارگزاری ایتورو محسوب می شود. این سیستم بر پایه کپی تریدینگ بنا شده است. ارزش دارایی های ایتورو در آمریکا، قبرس، انگلیس،، اسرائیل، استرالیا بالغ بر 800 میلیون دلار است. در ادامه آموزش ترید و معامله با ایتورو و نجوه کار با پنل etoro […]

بتاکاپ – ایتورو یک سیستم معاملاتی جمعی اسرائیلی است که زیرمجموعه کارگزاری ایتورو محسوب می شود. این سیستم بر پایه کپی تریدینگ بنا شده است. ارزش دارایی های ایتورو در آمریکا، قبرس، انگلیس،، اسرائیل، استرالیا بالغ بر 800 میلیون دلار است. در ادامه آموزش ترید و معامله با ایتورو و نجوه کار با پنل etoro را برای شما عزیزان با زبان فارسی قرار داده ایم پیشنهاد میکنیم مطلب آموزش معامله با ایتورو را از دست ندهید.

 

آموزش معامله با صرافی آنلاین بایننس

 

مقایسه صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال

 

آموزش خرید و فروش و معامله با ایتورو eToro [دوبله فارسی]

برای کار با پنل ایتورو و استفاده از امکانات مختلف آن، کافیست ویدئوی اموزشی زیر را مشاهده نمائید.

 

تاریخچه ایتورو

ایتورو در سال 2007 با نام RetailFX توسط برادران آسیسا و دیوید رینگ در تل آویو تاسیس شد. در سال 2010 این مجموعه اولین کتاب خود در زمینه معاملات بر پایه کپی تریدینگ را منتشر کرد که با استقبال گسترده ای همراه شد. یکسال بعد از آن، اولین نسخه از اپلیکیشن اندروید etoro روانه بازار شد.

 

روش کار و کسب در آمد در ایتورو چگونه است؟

ایتوروبه عنوان یک پلتفرم ترید آنلاین شناخته می‌شود و قصد دارد این امکان را به کاربران بدهد که بتوانند با استفاده از یک پلتفرم تحت وب یا اپلیکیشن موبایل به ترید تقریبا همه چیز بپردازند. از کالا، ارز، سهام و شاخص گرفته تا ارزهای رمزنگاری شده. این پلتفرم بستری برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس، بازار ارزهای دیجیتال وهمینطور معامله‌های CFDایجاد کرده است. قابلیت کپی تریدینگ ساده ترین راه سرمایه گذاری در ایتورو است. زمانی که شما فرد دیگری را کپی می کنید، به طور همزمان در حساب شما نیزهمان معامله البته با توجه به درصد بودجه ای که به این کار اختصاص داده شده بازیا بسته می شود. این برنامه انگیزه ای برای کاربران است که با مسئولیت پذیری ترید کنند. اگر با درایت و با مسئولیت ترید کنید، متوجه می شوید پس از مدتی دیگران شروع به ترید کردن از روی شما می کنند. همین موضوع به شما انگیزه بیشتری خواهد داد. علاوه بر اینکه با افزایش تعداد افرادی که از روش ترید شما کپی می کنند، شما به صورت ماهانه کمیسیون دریافت می کنید.

 

ایتورو در سال های اخیر تبلیغات گسترده ای انجام داده به طوری که به عنوان اسپانسر بسیاری از تیمهای لیگ برتری فوتبال انگلیس مشغول است و همچنین با استفاده از هنرپیشه معروف سریال گیم آفف ترونز یک تبلغ اثرگذار ساخه که به محبوبیت آن کمک زیادی کرده است. آنها به تازگی اسپانسر راگبی ملی استرالیا نیز شده اند.

 

آیا ایتورو امن و معتبر است؟

از حیث اعتبار نیز etoro یکی از معتبرترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار است به طوری که نهادهای مالی مختلف در اروپا و آمریکا آن راتائید کرده اند و زیر نظر قوانین کشورهای صاحب اقتصاد کار می کند. به طور مثال Cysec در اتحادیه اروپا، FCA در انگلستان و FinCEN در آمریکا این ارز دیجیتال را تائید کرده اند.

از ابتدای سال 2021 ایتورو به مشتریان اروپایی خود اعلام کرد به دلیل نوسانات زیاد در بازار ارزهای دیجیتال، امکان باز کردن پوزیشن جدید برای این دسته از مشتریان میسر نیست که این تصمیم با اعتراض شدید آنها مواجه شد و بر علیه ایتورو اعلام جرم کردند.

شرکت ایتورو تا سال 2020 در 140 کشور فعال بوده و 13 میلیون مشتری داشته است. اما به دلیل نقض برخی قوانین در مقاطع مختلف توسط نهادهای ناظر مالی جریمه شده است.

 

تصویری از پنل ایتورو

آموزش خرید و فروش و معامله با ایتورو eToro [دوبله فارسی]

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید