کد خبر:43468
پ

کدهای کانفیگ رایگان v2ray در VLESS, VMESS, TROJAN چه بلایی بر سر گوشی شما می آورند؟

پس از اعمال محدودیت های جدید اینترنتی و فیلترینگ گسترده، بسیاری از کاربران به دنبال دور زدن اینترنت ملی با استفاده از فیلترشکن v2ray افتادند. اما آیا می دانید کدهای کانفیگ جدید VLESS, VMESS, TROJAN چه بلایی بر سر گوشی شما می آورند؟ کدهای کانفیگ رایگان v2ray در VLESS, VMESS, TROJAN چه بلایی بر سر […]

پس از اعمال محدودیت های جدید اینترنتی و فیلترینگ گسترده، بسیاری از کاربران به دنبال دور زدن اینترنت ملی با استفاده از فیلترشکن v2ray افتادند. اما آیا می دانید کدهای کانفیگ جدید VLESS, VMESS, TROJAN چه بلایی بر سر گوشی شما می آورند؟

کدهای کانفیگ رایگان v2ray در VLESS, VMESS, TROJAN چه بلایی بر سر گوشی شما می آورند؟

پس از اینکه بسیاری از فیلترشکت های اندروید و iOS از کار افتادند و یا عملکرد کندی داشتند؛ نسل جدیدی از فیلترشکن ها با استفاده از فناوری جدید روی کار آمد. فیلترشکن v2ray حالا دیگر به جزئی جدانشدنی از گوشی بسیاری از کاربران برای شکستن فیلتر اینستاگرام و واتساپ و تلگرام تبدیل شده است. اما بسیاری از کاربران از خطرات استفاده از این اپلیکیشن آگاه نیستند.

اپلیکیشن v2ray چطور کار می کند؟

کلاینت v2ray که در گوشی کاربران نصب می شود، به سروری که توسط فروشنده کدهای تروجان و vmess و vless کانفیگ شده، وصل می شود. در واقع پس از اتصال کاربر به سرور اصلی vpn خطر بالقوه در کمین کاربر خواهد بود. از این مرحله به بعد هر عملیاتی در گوشی کاربر در سرور مقصد ثبت می شود. از جمله سایت ها و اپلیکیشن هایی که کاربر مرور می کند و یا شماره کارت و رمزهای کارت بانکی !

نمونه این کدها به شکل زیر هستند که به اپلیکیشن v2ray وارد می شوند (import) :

نمونه کانفیگ VMESS

خطرات نصب فیلترشکن v2ray

نکته نگران کننده تر اینکه برخی فروشندگان کدهای جدید فیلترشکن v2ray با سوء استفاده از ناآگاهی خریدار، گوشی او را به بهانه اعمال تنظیمات گرفته و مجوز دسترسی به گالری تصاویر و پیامک ها و مخاطبین او را به اپلیکیشن می دهد.

کانل تلگرام کدهای vless,vmess,trojan رایگان

هر چه که هست، کاربران می بایست نسبت به تبعات منفی استفاده از ابزارهای فیلترشکن با سرورهای نامطمئن هوشیار باشند. فروش بدون محدودیت و بعضاً کانفیگ رایگان v2ray در مغازه ها و یا کانال های تلگرامی این روززها شایع شده است. نهادهای فیلترکننده اینترنت هیچ برخورد جدی با فروشندگان مجازی یا واقعی این اپلیکیشن های فیلترشکن نکرده اند که آنها بدون واهمه از برخورد قانونی مبادرت به فروش غیرقانونی فیلترشکن در واحد صنفی خود می کنند و از کنار فروش این فیلترشکن ها سودهای نجومی به دست آورده اند.بسیاری از کانال های تلگرامی برای جذب کاربران اقدام به انتشار کدهای رایگان فیلترشکن v2ray می کنند. کاربرانی که با پیام هایی مثل کانفیگ رایگان vless,vmess با 10 گیگابایت مواجه می شوند، قبل از استفاده از این خدمات به تبعات استفاده از این کدهای ناشناس فکر کنند.

استخراج رمز ارز با فیلترشکن v2ray

گفته می شود برخی از این فروشندگان با نصب کلاینت v2ray در گوشی کاربران در واقع یک اپلیکیشن استخراج رمزارز در گوشی کاربر نصب کرده اند. پس اگر گوشی شما زود داغ می شود یا شارژش زودتر از حد معموا به پایان می رسد، به استفاده بیش از حد منابع پردازنده و حافظه آن برای استخراج بیت کوین و رمزارزهای دیگر توسط اپلیکیشن های آلوده نصب شده روی گوشی شک کنید.

نکته پایانی اینکه با ثبت مشخصات هویتی و شماره موبایل کاربر برای ایجاد اکانت در سرور vpn عملاً در صورت ورود نهادهای نظارتی، کلیه عملیات شما رصد خواهد شد.

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • مسلم 16 مارس 2024 / 9:53 ق.ظ

    سلام.شماهم بانظام هستین،امدی که ازاین طریق مارو منع کنی.کورخوندی.دوست دارم استفاده میکنم دوست دارم دوست دارم

  • Daiv 12 فوریه 2024 / 2:27 ق.ظ

    وقت بخیر ، اگه پولی باشه اصلا مشکل پیش نمیاد ، با تشکر .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید