کد خبر:24355
پ

علت افت سنگین قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال امروز

از شب گذشته تا هم اکنون قیمت اکثر ارزهای دیجیتال و به طور خاص بیت کوین با سقوط وحشتناکی رو به رو شده است که کارشناسان علت سقوط قیمت ها د بازار رمز ازها را صحبتها جو بایدن و تصمیم جدید دولت کره جنوبی عنوان کرده اند.   قیمت لحظه ای بیت کوین   علت […]

از شب گذشته تا هم اکنون قیمت اکثر ارزهای دیجیتال و به طور خاص بیت کوین با سقوط وحشتناکی رو به رو شده است که کارشناسان علت سقوط قیمت ها د بازار رمز ازها را صحبتها جو بایدن و تصمیم جدید دولت کره جنوبی عنوان کرده اند.

 

قیمت لحظه ای بیت کوین

 

علت افت سنگین قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال امروز

علت افت سنگین قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال امروز

پس از اینکه جو بایدن پیشنهاد دو برابر کردن مالیات بر افزایش سرمایه را مطرح کرد، بسیاری از سرمایه گذارانی که در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده بودند شروع به فروش سرمایه خود کردند و تا این لحظه قیمت بیت کوین تا 49 هزار دلار نیز سقوط کرده و در 12 ساعت گذشته بسیاری از ازهای دیجیتال سقوط قیمتی بین 20 تا 30 درصد را تجربه کرده اند.

 

از سمت دیگر دولت کره جنوبی به عنوان اولین دولت به طور رسمی، اعلام کرد از افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند مالیات خواهد گرفت و در صور عدم پرداخت، اموال آنها به نع دولت مصادره خواهد شد. این تصمیم دولت کره جنوبی زنگ خطر را برای برخی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به صدا در آورد که مبادا سایر کشورها نیز با تبعیت از این تصمیم، قصد اخذ مالیات از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را داشته باشند. یکی از جذابیت های ارزهای دیجیتال مبهم بودن و غیرقابل رصد بودن آن بوده و در صورتی که دولتها بخواهند به روشی بر روی سرمایه شهروندان خود در این بازار کنترل داشته باشند، این بازار جذابیت خود را از دست خواهد داد.

به نظر  شما افت سنگین قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال امروز تا کی ادامه دارد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید