کد خبر:45317
پ

آخرین وضعیت مذاکره استقلال با بیرانوند در هتل اسپیناس | آبی ها عقب کشیدند

به نظر می رسد علیرضا بیرانوند در وضعیت سختی گرفتار شده است. او که حالا پل های پشت سر خود برای بازگشت به پرسپولیس را خراب کرده، با عقب نشینی استقلالی ها در مذاکرات مواجه شده است. آخرین وضعیت مذاکره استقلال با بیرانوند در هتل اسپیناس را مرور می کنیم. آخرین وضعیت مذاکره استقلال با […]

به نظر می رسد علیرضا بیرانوند در وضعیت سختی گرفتار شده است. او که حالا پل های پشت سر خود برای بازگشت به پرسپولیس را خراب کرده، با عقب نشینی استقلالی ها در مذاکرات مواجه شده است. آخرین وضعیت مذاکره استقلال با بیرانوند در هتل اسپیناس را مرور می کنیم.

آخرین وضعیت مذاکره استقلال با بیرانوند در هتل اسپیناس | آبی ها عقب کشیدند

بر خلاف انتظار هواداران، جلسه بین وکیل بیرانوند و استقلال در ساعت 11 در محل باشگاه استقلال برگزار نشد. این جلسه مخفیانه با حضور علیرضا بیرانوند و وکیلش به همراه علی امیری و حجت کریمی در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

از اخباری که از فدراسیون فوتبال به گوش می رسد، اینطور بر می آید که باشگاه استقلال پس از استعلام وضعیت فسخ قرارداد بیرانوند از مسئولین فدراسیون فوتبال از جذب این دروازه بان منصرف شده است. با توجه به اینکه فسخ قرارداد بیرانوند اما و اگرهای زیادی دارد و احتمال محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات و پرداخت حدود 40 میلیارد تومان به باشگاه شاکی (پرسپولیس) وجود دارد، مدیران استقلال در جذب بیرانوند تامل کرده اند تا نظر چند کارشناس حقوقی بین المللی در این خصوص را گرفته و پس از آن اقدام به عقد قرارداد با بیرانوند نمایند.

علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه بیرانوند با پیشنهاد پرداخت 70 میلیارد تومانی به پرسپولیس به مدیران این تیم اعلام کرده با دریافت این عدد، حاضر است در پرسپولیس بماند اما این خبر از اساس کذب بوده و بیرانوند حتی با 200 میلیارد تومان هم دیگر حاضر نیست در پرسپولیسی که رضا درویش مدیرعامل آن است، بازی کند.

با توجه به شرایط پیش آمده، احتمال جذب بیرانوند توسط استقلال بسیار ضعیف شده و باید دید آیا باشگاه های خارجی مثل تیم های عربستانی حاضر به پذیرش ریسک عقد قرارداد با بیرانوند می شوند یا خیر؟ چرا که در صورت پیروزی باشگاه پرسپولیس در شکایت از بیرانوند و باشگاهی که با او قرارداد بسته، باشگاه مذکور از دو پنجره نقل و انتقالات محروم می شود و به پرداخت باقی مانده طلب بیرانوند بری دو سال محکوم می شود. مشابه این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس رخ داد که با مهدی طارمی که به طور رسمی به عضویت ریزه اسپور در آمده بود قرارداد امضا کرد و از دو پنجره محروم شد و مهدی طارمی 4 ماه محرومیت را تحمل کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید