کد خبر:46842
پ

عملیات ایذائی برای تبرئه عملکرد ضعیف بیرانوند در جام ملتها | پیشنهاد خیالی آدنا اسپور!

حتماً در چند روز گذشته خبر پیشنهاد سنگین تیم آدنا اسپور ترکیه به بیرانوند را شنیده اید. اما با کمی تعقل می توان دریافت این خبر احتمالاً خیالی بوده است. و انتشار آن برای سرپوش گذاشتن بر رو عملکرد بسیار ضعیف بیرانوند در جام ملتهای آسیا بود. عملیات ایذائی برای تبرئه عملکرد ضعیف بیرانوند در […]

حتماً در چند روز گذشته خبر پیشنهاد سنگین تیم آدنا اسپور ترکیه به بیرانوند را شنیده اید. اما با کمی تعقل می توان دریافت این خبر احتمالاً خیالی بوده است. و انتشار آن برای سرپوش گذاشتن بر رو عملکرد بسیار ضعیف بیرانوند در جام ملتهای آسیا بود.

عملیات ایذائی برای تبرئه عملکرد ضعیف بیرانوند در جام ملتها | پیشنهاد خیالی آدنا اسپور!
عملیات ایذائی برای تبرئه عملکرد ضعیف بیرانوند در جام ملتها | پیشنهاد خیالی آدنا اسپور!

علیرضا بیرانوند که در 6 بازی جام ملتهای آسیا 7 گل دریافت کرد تنها موفق به ثبت یک کلین شیت شد و با گلهای بدی که مقابل ژاپن و قطر دریافت کرد، یکی از ضعیف ترین ملی پوشان حاضر در این جام لقب گرفت.

نکته جالب اینکه بلافاصله پس از اتمام جام، خبر پیشنهاد سنگین تیم ترکیه ای (1 میلیون یورو برای یک فصل)برای بیرانوند توسط سپر رسانه ای نزدیک به رنگ قرمز منتشر شد. خبری که با نگاهی به وضعیت تیم آدانا اسپور در جدول لیگ دسته دوم ترکیه(!)، فیک به نظر می رسد.

همانطور که ملاحظه می کنید ارزش کل اسکواد تیم آدنا اسپور که یکی از تیم های ضعیف و قعرنشین لیگ دسته دوم ترکیه محسوب می شود حدود 5 میلیون یورو است! با نگاهی به قیمت بازیکنان این تیم نیز به سادگی می توان دریافت بیشترین دریافتی در این تیم 500 هزار یورو است و هیچ بازیکنی از این مبلغ بیشتر نگرفته و نمی گیرد چرا که این تیم ترکیه ای توان مالی پرداخت بیش از این ندارد.

اما برخی رسانه های ایرانی با خیال پردازی قصد داشتند با مطرح کردن وجود این پیشنهاد، عملکرد بیرانوند در جام ملتهای آسیا را مثبت جلوه دهند به طوری که او به واسطه عملکرد خوبش، با پیشنهاد خارجی مواجه شده است!

نکته اینجاست که بیرانوند وقتی 4 سال جوانتر بود با عملکرد درخشانش در جام جهانی با پیشنهاد 1 میلیون دلاری مواجه بود؛ حال چطور بیرانوند پا به سن گذاشته با عملکرد ضعیف در جام ملتها با این پیشنهاد مالی سنگین از یک تیم ضعیف ترکیه ای مواجه شده، جای بحث دارد. در این بین یا اساساً پیشنهادی وجود ندارد یا مبلغ پیشنهادی به قدری پائین بوده که قبول آن باعث کسر شان بیرانوند می شده است. او نشان داده بدون تعارف و تعصب به رنگ ها هر جائی که مبلغ بیشتری به او پرداخت کنند، به آن تیم متمایل می شود و در ابتدا فصل تنها یک امضا باقی مانده بود تا او به واسطه پشنهاد مالی بهتر استقلال، راهی این تیم شود.
وانگهی اعداد خیالی و صوری ثبت شده در قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس را چه کسی باور می کند؟ وقتی رقم قرارداد پیام نیازمند دروازه بان سوم تیم ملی 160 میلیارد برای سه فصل است، رقم قرارداد بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی با پرسپولیس چقدر است؟ او هم اکنون قرارداد به ارزش حدود 1 میلیون دلار با پرسپولیس دارد و ما به التفاوت رقم قرارداد واقعی اش با قرارداد صوری اش احتمالاً توسط هوادار متمول اینی تیم تامین شده است.

کلیدواژه : علیرضا بیرانوند

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • آسمان 14 فوریه 2024 / 10:24 ق.ظ

    خیلی خیلی ضعیف شده بود، کلا در بازیهای بزرگ هنگ میکنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید