کد خبر:46995
پ

مقایسه عملکرد حسین حسینی و بیرانوند در دربی های گذشته | سیدحسین یک بازنده محض!

با نزدیک شدن به دربی 103 بین استقلال و پرسپولیس بسیاری از آمار و رکوردهای تیمی و فردی دو تیم، بروزرسانی و بازنشر می شود. در ادامه مقایسه عملکرد حسین حسینی و بیرانوند در دربی ها را مشاهده می کنید. مقایسه عملکرد حسین حسینی و بیرانوند در دربی ها گذشته همانطور که مشاهده می کنید […]

با نزدیک شدن به دربی 103 بین استقلال و پرسپولیس بسیاری از آمار و رکوردهای تیمی و فردی دو تیم، بروزرسانی و بازنشر می شود. در ادامه مقایسه عملکرد حسین حسینی و بیرانوند در دربی ها را مشاهده می کنید.

مقایسه عملکرد حسین حسینی و بیرانوند در دربی ها گذشته

مقایسه عملکرد حسین حسینی و بیرانوند در دربی ها

همانطور که مشاهده می کنید در تعداد کلین شیتها، گل های خورده و تعداد پیروزی ها در دربی های گذشته، دروازه بان پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به حسینی دارد. نکته جالب اینکه حداقل در سه دربی، استقلال به واسطه اشتباهات سیدحسینی بازنده مسابقه لقب گرفته است و این در حالیست که بیرانوند با مهار پنالتی در چند دربی، مانع از تغییر نتیجه شده است.

البته شرایط دو دروازه بان برای مسابقه پیش رو متفاوت است و سیدحسین حسینی با 11 بار بسته نگه داشتن دروازه ش، صدرنشین جدول کلین شیت لیگ برتر است و این در حالیست که بیرانوند در هفته های اخیر گلهای بسیار بدی دریافت کرده که حاکی از عدم تمرکز روانی این دروازه بان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید