کد خبر:46914
پ

ترکیب پرسپولیس با حضور خدابنده لو چگونه می شود؟

با جذب محمد خدابنده لو توسط باشگاه پرسپولیس، به جرات می توان گفت نقل و انتقالات رویایی و بی نظیر این تیم در ده سال اخیر رقم خورد. ترکیب پرسپولیس با حضور خدابنده لو چگونه می شود؟ رضا دروش که تحت فشار هواداران این تیم برای استعفا قرار داشت توانست با جذب بازیکنان تاثیرگذاری همچون […]

با جذب محمد خدابنده لو توسط باشگاه پرسپولیس، به جرات می توان گفت نقل و انتقالات رویایی و بی نظیر این تیم در ده سال اخیر رقم خورد.

ترکیب پرسپولیس با حضور خدابنده لو چگونه می شود؟

ترکیب پرسپولیس با حضور خدابنده لو چگونه می شود؟

رضا دروش که تحت فشار هواداران این تیم برای استعفا قرار داشت توانست با جذب بازیکنان تاثیرگذاری همچون عیسی آل کثیر، استون اورونوف، حسن عدالکریم، محمد خدابنده لو تا حد زیادی ضعف های تیم در نیم فصل اول را پوشش دهد.

از گوشه و کنار خبر می رسد باشگاه با جدایی توافقی شهاب زاهدی موافقت کرده و نبیل باهویی نیز به زودی از جمع سرخپوشان جدا می شود تا جا برای دو بازیکن خارجی و جدید پرسپولیس باز شود.

اما این پایان کار نقل و انتقالات پرسپولیس نیست و محمدجواد محمدی مهاجم سابق استقلال و فعلی ذوب آهن نیز احتمالاً تا پایان هفته به جمع سرخپوشان اضافه می شود تا هواداران پرسپولیس یک نقل و انتقالات رویایی را در زمستان سپری کرده اشند.

با جدایی میلاد سرلک، به نظر می رسد از خدابنده لو در پست هافبک دفاعی متمایل به جلو استفاده شود و مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی اصلی تیم که متمایل به عقب بازی خواهد کرد، در ترکیب سرخپوشان قرار می گیرد.

نکته جالب اینکه مصدومان پرسپولیس یکی یکی از راه رسیده اند و کار برای اوسمار و انتخاب ترکیب اولیه سخت می شود. اما با اسکواد فعلی به نظر می رسد ترکیب اصلی پرسپولیس را نفرات زیر تشکیل دهند.

علیرضا بیرانوند

ولسیانی، کنعانی زادگان، اسماعیلی فر، حسن عبدالکریم

خدا بنده لو، ریگی، عالیشاه، ترابی، اورونوف

آل کثیر

 

سرمربی پرسپولیس که با کثرت بازیکن با کیفیت مواجه است، می بایست نفاتی همچون وحید امیری، سعید صادقی، سروش رفیعی، محمدجواد محمدی و یاسین سلمانی (بعد از پایان مصدومیت) را نیمکت نشین کند.

کار برای سرمربی پرسپولیس زمانی سخت تر می شود که این تیم بخواهد با دو مهاجم به میدان برود و در این صورت یکی از هافبک های فعلی تیم نیز می بایست نیمکت نشین شود.

به نظر می رسد یارگیری نامتوازن پرسپولیس کار را برای مدیریت جو درون تیم توسط اوسمار سخت کند چرا که نفرات مطرح این تیم تاب نیمکت نشینی ندارند و بدون شک آغازی برای دو دستگی در بین بازیکنان خواهد بود.

نکته مهم اینجاست که بدانیم خدابنده لو اگرچه توانایی بازی در پست هافبک دفاع را دارد اما یک هافبک پشت مهاجم حرفه ای محسوب می شود و به ناچار از او در پست هافبک دفاعی به جای میلاد سرلک استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید