کد خبر:33911
پ

انصاری فرد پاسخ رسول پناه را داد: کذب محض است/ به زودی جواب کامل می دهم

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس نسبت به ادعاهای مطرح شده توسط رسول پناه در پخش زنده شبکه ورزش در برنامه شبهای فوتبالی واکنش نشان داد.   انصاری فرد پاسخ رسول پناه را داد: کذب محض است/ به زودی جواب کامل می دهم 🔺در این مدت بداخلاقی‌های زیادی شده و حرف‌ها و تهمت‌های زیادی زده […]

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس نسبت به ادعاهای مطرح شده توسط رسول پناه در پخش زنده شبکه ورزش در برنامه شبهای فوتبالی واکنش نشان داد.

 

انصاری فرد پاسخ رسول پناه را داد: کذب محض است/ به زودی جواب کامل می دهم

🔺در این مدت بداخلاقی‌های زیادی شده و حرف‌ها و تهمت‌های زیادی زده شده است، ولی ترجیح داده‌ام سکوت کنم، چون آرامش پرسپولیس برایم اهمیت بیشتری داشته، اما یک روز بالاخره توضیحات کاملی درباره آنچه در این مدت گذشت خواهم داد.

🔺به‌طور کلی عزمی برای تخریب ما وجود داشت. شاید اگربنده درسکوت نمیرفتم اینجو ایجاد نمی‌شد، اما در یک مصاحبه ویدئویی بعد از استعفا حقایق را در زمینه‌های مختلف فاش کردم و آن را برنتابیدند.

🔺به هیچ عنوان ادعا رسول‌پناه اصلا صحت ندارد و کذب محض است.ماجرا پول‌گابریل کالدرون به یک صرافی مربوط است که هم با ما کار می‌کرد و هم با رسول‌پناه و مبلغی را بعد از فسخ قرارداد کالدرون به حساب او واریز کرد. حتی برای پس گرفتن پولش چک باشگاه را هم قبول نداشت و می‌گفت یا شما یا خود رسول‌پناه چک بدهید که آقای رسول‌پناه چک دادند و بعدا وصول هم شد.

🔺حتی برای پس گرفتن پولش چک باشگاه را هم قبول نداشت و می‌گفت یا شما یا خود رسول‌پناه چک بدهید که آقای رسول‌پناه چک دادند و بعدا وصول هم شد.

🔺تمام مستندات هم موجود است. کدام پول دست من بوده که بخواهم به کالدرون پرداخت کنم یا نکنم؟ چرا چنین ادعاهای کذبی را با بی‌اخلاقی مطرح می‌کنند و به‌رغم سکوت بنده دست‌بردار هم نیستند؟

🔺در پرونده استوکس نه‌تنها به فیفا شکایت نشد، بلکه مدیران وقت باشگاه رسما قرارداد او را فسخ و حتی ‌ای‌تی‌سی او را هم صادر کردند و کسی نمی‌داند چرا این تصمیم گرفته شد. باتوجه به اینکه این بازیکن مرخصی گرفت و برنگشت، به‌راحتی می‌شد او را محکوم کرد، اما پیگیری لازم انجام نشد و کسی هم به فیفا شکایت نکرد.

🔺باتوجه به فضاسازی‌ها عجیب خود را موظف به پاسخگویی به افکار عمومی و جامعه فوتبال و به‌ویژه هواداران پرسپولیس می‌دانم و قطعا توضیحات لازم و مبسوط را در زمان مناسب خواهم داد. درمجموع برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم که مایه افتخار فوتبال ایران در آسیا شده، در بستر و فضایی عادلانه بتواند رقابت کند. اگر چنین باشد، بی‌شک پرسپولیس بازهم قهرمان می‌شود.

پی نوشت: انصاری فرد مدتهاست که به بهانه آرامش پرسپولیس از بازگوی حقایق طفره رفته و هر بار صحبت در خصوص ابهامات پرتعداد دوران مدیریتی اش را به زمان مناسب موکول کرده که مشخص نیست پس از دو سال هنوز این زمان مناسب فرا رسیده یا نرسیده!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید