کد خبر:33851
پ

علت صحبت نکردن رسول پناه در مورد یحیی گل محمدی در شبهای فوتبالی

مهدی سول پناه رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس سرانجام پس از کش و قوس های فراوان شب گذشته در برنامه شبهای فوتبالی حاضر شد و به برخی سوالات گزینش شده توسط مجری برنامه پاسخ داد. این برنامه که بیشتر شبیه به یک شو و نمایش برای تمام کردن استرس و فشار حضور رسول پناه در […]

مهدی سول پناه رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس سرانجام پس از کش و قوس های فراوان شب گذشته در برنامه شبهای فوتبالی حاضر شد و به برخی سوالات گزینش شده توسط مجری برنامه پاسخ داد. این برنامه که بیشتر شبیه به یک شو و نمایش برای تمام کردن استرس و فشار حضور رسول پناه در پخش زنده بود، به صورت کنترل شده اداره شد و مجری از وروی به موضوعات مختلف مطرح شده در فایلهای صوتی و تصویری لو رفته از رسول پناه که نام یحیی گل محمدی نیز در آن مطرح شده بود، طفره رفت و رسول پناه نیز که قبلاً مدعی شده بود در خصوص سرمربی پرسپولیس افشاگری می کند، در پاسخ به سوال مجری در خصوص ماجرای گل محمدی به این نکته بسنده کرد که بهتر است در این مقطع به آن ورود نکنیم!

علت صحبت نکردن رسول پناه در مورد یحیی گل محمدی در شبهای فوتبالی

شنیده می شود که ظاهراً برخی از لیدرها و ادمین های مجازی چند کانال نزدیک به پرسپولیس، به محض اطلاع از حضور رسول پناه در برنامه شبهای فوتبالی با وی تماس گرفته و وی را تهدید می کنند و او نیز از ترس جانش در برنامه شب گذشته به موضوعات جنجالی در خصوص یحیی گل محمدی ورود نکرد.

اگرچه رسول پناه به طور غیرمستقیم به افراد نزدیک به سرمربی پرسپولیس که اتفاقاً ایجنت شجاع خلیل زاده هم بودند اشاره کرد و از باج خواهی و اخاذی آنها گفت اما حاضر نشد در خصوص دلالی های صورت گرفته در پرسپولیس در دوران مدیریت انصاری فرد صحبت کند.

او به اتاق فکری اشاره کرد که با 30-40 ادمین در فضای مجازی به طور هماهنگ علیه شخصیت های پرسپولیسی موضع گیری می کنند و تنها هدفشان نه موفقیت پرسپولیس بلکه جیب خودشان از طریق باج خواهی از افراد مختلف بوده است.

 

در ادامه به برخی صحبتهای مهم رسول پناه در برنامه شب های فوتبالی توجه فرمائید.

*شجاع خلیل زاده قبل از ارسال اخطار پرداخت با پرسپولیس فسخ کرده بود. رقم درخواستی او 60 میلیارد برای 6 سال بود.

*مبلغ بدهی به برانکو 2.2 میلیون یورو بود که سنگین ترین بدهی تاریخ پرسپولیس محسوب می شد.

*من شخصاً پول کادرون را تامین کردم اما انصاری فرد در موعد مقرر به او نداد تا امروز باشگاه مجبور شود 550 هزار دلار بیشتر به کالدرون بدهد.

*تمام قراردادها را با شخص وزیر ورزش چک می کردیم.

*ایجنت خلیل زاده در ازای دریافت 8 میلیارد مدعی بود می تواند قرارداد او با الریان را فسخ کند.

*از داخل ایران نامه جعلی برای النصر فرستادند. امیدوارم وکلای باشگاه بتوانند از حق پرسپولیس دفاع کنند چرا که رای نهایی هنوز صادر نشده است.

*سند درفشی فر در زمان من به نام باشگاه پرسپولیس در آمد که ارزشی بیش از 2 هزار میلیارد تومان دارد.

*هر کسی سندی مبنی بر کمک وزیر ورزش به پرسپولیس دارد، رو کند.

*من توسط هیئت مدیره انتخاب شدم و وزیر ورزش وقت، نقشی در انتخاب من نداشت.

*متاسفانه هنوز هم دلال ها در باشگاه پرسپولیس جولان می دهند و حضور دارند.

* راجع به آقای گل محمدی از من نپرسید. نقطه سرخط . از این موضوع عبور کنیم.

*زمانی که کار را از انصاری فرد تحویل گرفتیم ته مانده حساب باشگاه 700 هزار تومان بود. او 27 میلیارد تومان چک تضمین باشگاه را به کارگزار داده بود و از آنها قرض گرفته بود!

 

با توجه به جمیع جهات به نظر می رسد این مصاحبه سفارشی و توجیه شده از سوی رسول پناه بیشتر برای آرام کردن جو هواداری پرسپولیس قبل از صدور رای مهم کاس در خصوص بازی پرسپولیس و النصر بود تا در صورت شکست پرسپولیس در این پرونده، از سوی خودش و وکیل وقت باشگاه رفع اتهام شود و تقصیر حکم جنجالی احتمالی بر عهده تیم حقوقی جدید باشگاه بیفتد.

رسول پناه به موضوعاتی همچون  ارتباط دیاباته با او برای پیوستن به پرسپولیس، دلالی یحیی گل محمدی، نقش فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در ارسال لیست پرسپولیس به AFC و بسیاری از موارد دیگر که در فایلهای لو رفته از او مطرح شده بود، نپرداخت تا همچنان ابهامات در خصوص این مسائل باقی مانده باشد.

 

پی نوشت: به نظر می رسد اشاره رسول پناه به مدیریت فضای مجازی توسط چند کانال و پیج به همان نعشه مجازی معروف است که در زمان انصاری فرد نیز در پرسپولیس پست داشت و این روزها به شدیدتری به فعالیت در خصوص جوسازی در خصوص مسائل مختلف حول پرسپولیس و رقبایش مشغول به فعالیت است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 19 دسامبر 2021 / 4:07 ب.ظ

    رای دادگاه النصر سندی محکم دال بر کثافت کاری های پیزوری و مافیای حامی ان خواهد بود که چطوری این تیم مجعول ناجوانمردانه و با کمک محض مافیا و …. برنده بازیها می شد خصوصا دردربیها.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید