کد خبر:13338
پ

ادعای جنجالی مسئول پرسپولیس: با آل کثیر فسخ نکردیم چون از تیم رقیب پیشنهاد داشت!

ابراهیم شکوری قائم مقام جعفر سمیعی پس از پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس مقابل صنعت نفت در مورد مسائل مختلف حول پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید.   ادعای جنجالی مسئول پرسپولیس: با آل کثیر فسخ نکردیم چون از تیم رقیب پیشنهاد داشت! ?گراندز رای عیسی آل کثیر امروز گرفته شد پیشنهاد […]

ابراهیم شکوری قائم مقام جعفر سمیعی پس از پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس مقابل صنعت نفت در مورد مسائل مختلف حول پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید.

 

ادعای جنجالی مسئول پرسپولیس: با آل کثیر فسخ نکردیم چون از تیم رقیب پیشنهاد داشت!

ادعای جنجالی مسئول پرسپولیس: با آل کثیر فسخ نکردیم چون از تیم رقیب پیشنهاد داشت!

?گراندز رای عیسی آل کثیر امروز گرفته شد پیشنهاد گوچی به ما ۶۰۰ هزار یورو بود. در حساب ما واقعا ۸ میلیون تومان است. کارگزار ما به تعهداتش عمل کرده و تا چند ماه آینده پرداختی ندارد. آن بازیکن خواسته های نامعقول داشت! من منافع پرسپولیس رو ترجیح دادم اما هواداران علیه ام بی مهری می کنند.

?ما دلمان نمی خواست عیسی را از دست بدیم. عیسی پیشنهادات خیلی گران تر از مبلغی که ما به او می دهیم از تیم رقیب پیشنهاد دارد. قطعا قبل از رفتن تیم به قطر پرداختی به تیم خواهیم داشت. عیسی پیشنهاداتی از کشورهای حوزه خلیج فارس داشت که اگر با او فسخ می کردیم ممکن بود برای همیشه عیسی را از دست بدهیم.

?ایمان سلیمی مشکل رضایتنامه از تراکتور داشت. سلیمی باید می رفت باشگاه خارجی و بعد از ۱۴ روز می آمد و ما وقت نداشتیم. با باشگاه تراکتور مذاکره کردیم تا بتوانیم ایمان رو جذب کنیم اما متاسفانه نشد. در آستانه عقد قرارداد با ایمان بودیم اما قبل از امضا قرارداد مشکلاتش فهمیدیم و مانع محرومیت های احتمالی شدیم.

?کادرفنی نامه داد که انصاری را حفظ کنید و ما هم با محمد جلسه گذاشتیم و رفت سر تمرین. روستایی با توجه به ترافیک به پیکان رفت. بندی گذاشتیم اگر روستایی زیر 50 درصد بازی نکند باید 300 میلیون به ما بدهند. قرارداد روستایی را ۲ سال دیگر تمدید کردیم. اصلا پیشنهاد معاوضه روستایی و حق وردی را ندادیم چون نمی خواستیم روستایی را از دست بدیم.

?در چند روز آینده خبر های خوبی رو برای هواداران خواهیم داشت. در مورد لباس، باشگاه با هیچ برندی قرارداد نداشت، با آلشپرت امروز قرارداد بستیم. یک طراحی با همکاری هواداران خواهیم داشت تا لباس جدیدمان در فینال و آسیا باشد. ۴ میلیارد آلشپورت به ما می دهد. هواداران باید ظرف یک هفته طرح های مدنظر خود را به به سایت باشگاه بفرستند. شرایط ارسال کیت پیشنهادی تا چند روز دیگر اعلام می شود.

?مشکل عالیشاه خیلی سریع حل می شود. مشکل خاصی نیست و موضوع حل خواهد شد. در مورد توافق با استقلال، اصلا هیچ توافقی بین ما نبوده. دوستان همکار می خواهند خودشان را دهند. قطعا هر بازیکن کادرفنی بخواهد جذب می کنیم اما نه با هر قیمتی.

?در مورد کمال حق کمال اخراج شدن نبود. فدارسیون حق را به پرسپولیس داد. به خاطر اخراج آقا یحیی اعتراض می‌کنیم. اگر قهرمان شویم تمام پول را خرج پرسپولیس می‌کنیم. از آقا یحیی تشکر می کنم واقعا خیلی سختی کشیده و امیدوارم مشکلات هرچه سریعتر حل شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید