کد خبر:38737
پ

سجاد غریبی | دلقکی برای مخدوش کردن غرور ملی ایران

مدتی است فعالیتهای فردی به نام سجاد غریبی که برخی رسانه های داخلی به او لقب هالک ایرانی دادند، بولد شده و از قضا با اثبات نمایشی بودن بسیاری از کری خوانی ها و مبارزات او، همچنان رسانه های غربی و دست اندرکاران مسابقات رسمی MMA اصرار به حضور این فرد در مبارزات دارند. سجاد […]

مدتی است فعالیتهای فردی به نام سجاد غریبی که برخی رسانه های داخلی به او لقب هالک ایرانی دادند، بولد شده و از قضا با اثبات نمایشی بودن بسیاری از کری خوانی ها و مبارزات او، همچنان رسانه های غربی و دست اندرکاران مسابقات رسمی MMA اصرار به حضور این فرد در مبارزات دارند.

سجاد غریبی | دلقکی برای مخدوش کردن غرور ملی ایران

سجاد غریبی | دلقکی برای مخدوش کردن غرور ملی ایران

با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و نمایان شدن قدرت پوشالی سجاد غریبی که در تمام مبارزاتش از حریفان شکست خورده به نظر می رسد پشت پرده ای کثیف در خدشه دار شدن هویت و غرور ملی ایرانیان در پس بولد شدن این فرد وجود دارد.

سجاد غریبی که به واسطه شکست هایش نیز میلیاردها تومان به واسطه حضور در مسابقه به جیب زده و می زند با علم به شکست خوردنش در مسابقات اما حاضر است تا با مضحکه شدن در رسانه های جهان که در نهایت به نام ایران تمام می شود، جیب هایش را پر از پول کند.

رویه اخیر سجاد غریبی مورد انتقاد بسیاری از چهره های معروف در ایران قرار گرفته و به نظر می رسد در اولین فرصت، نهادهای قانونی بابت حضور او در چنین مسابقاتی آخرین تذکر را به وی خواهند داد چرا که او هرگز نماینده ایران در این مسابقات نبوده و نیست و فدراسیون وزنه برداری یا پاورلیفتینگ  یا بدنسازی و …. هرگز این فرد را به عنوان نماینده ایران راهی چنین مسابقاتی نکرده اند و او مجاز به استفاده از نام ایران در این مسابقات که پوشش رسانه ای زیادی دارد نیست.

دلقک بازی های سجاد غریبی که تفاوت زیادی بین هیکل واقعی او با عکس های فتوشاپی اش وجود دارد، تنها به درد فالوورهای کم سن و سال اینستاگرامش می خورد و لاغیر …

کلیدواژه : سجاد غریبیمتفرقه

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 6 آگوست 2022 / 12:39 ق.ظ

    لطفا به هالک ایرانی بگویید ازاین به بعد دیگه ژست نگیره با غرور وپزو فیس وفیگور وسینه سپر راه نرو وباد هم در غبغبت نینداز ازحالت توهم هم بیرون بیا وافتاده ومتین باش که هیچی بهت نمیاد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید