کد خبر:5685
پ

حل مشکلات بازی پابجی | از هنگ و اجرا نشدن تا BattlEye و server is busy

بازی پرطرفدار پابجی این روزها در بسیاری از گوشی های موبایل نیز اجرا می شود اما کاربران با خطاها و ارورهای مختلف بازی pubg از عدم اجرای آن ابراز نارضایتی می کنند و برخی دیگر نیز از شروع نشدن بازی یا گیر کردن در لود بازی در کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس […]

بازی پرطرفدار پابجی این روزها در بسیاری از گوشی های موبایل نیز اجرا می شود اما کاربران با خطاها و ارورهای مختلف بازی pubg از عدم اجرای آن ابراز نارضایتی می کنند و برخی دیگر نیز از شروع نشدن بازی یا گیر کردن در لود بازی در کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و حتی pc  و کامپیوتر گله دارند در ادامه توجه شما را به راهنمای کامل حل مشکلات بازی پابجی جلب می نمائیم.

 

آموزش حل مشکلات استیم

 

رمزهای بازی پابجی در موبایل و کامپیوتر و ایکس باکس | PS4

 

حل مشکلات بازی پابجی | از هنگ و اجرا نشدن تا وصل نشدن به سرور  و مشکل battlEye

حل مشکلات بازی پابجی | از هنگ و اجرا نشدن تا BattlEye

ارور BattlEye در بازی pubg

در این شرایط فایل نصبی و لانچز اصلی بازی فاسد شده و نیاز به نصب مجدد است؛ در صورتی که یکبار به ظور ناقص بازی را نصب کرده اید آن را پاک کنید و دوباره و از روی یک فایل سالم آن را نصب کنید.

برای این منظور شما می بایست طبق روال زیر عمل کنید:

ابتدا هر برنامه مرتبط با پابجی را ببندید.

سپس به مسیر زیر بروید

C:\Program Files (x86)\Steam\ steamapps\common\PUBG\TslGame\Win64\BattlEye

و پوشه battlEye را پاک کنید.

 

سپس به استیم رفته و اصالت بازی را مجدداً بررسی کنید برای این منظور بر روی منوی steam کلیک کنید و سپس بر روی PUBG کلیک راست کنید.

حالا بر روی تب local files کلیک کرده و از کادر باز شده Verify Integrity of Game Files را انتخاب کنید.

 

حل مشکل اجرا نشدن بازی پابجی اعم از ارور System32/AcGenral.dll error  و ارور Dxgi.dll error

 

به منظور جلوگیری از هر برنامه ثالثی که صحت رقابت در بازی پابجی را زیر سوال ببرد سیستم دفاعی در فایلهای نصبی بازی پابجی قرار داده شده است و ممکن است آنتی ویروس شما با این موضوع مشکل داشته باشد. هر برنامه جانبی دیگری که تقاضای دسترسی به مجوزهای بازی پابجی دارد را غیر فعال کنید.

در برخی موارد نیز نیاز است تا dirext X خود را به جدیدترین ورژن به روز کنید و از Visual C ++ 2015 redistribution استفاده نمائید.

یکبار System file checker  را بر روی سیستم خود اجرا نمائید در صورتی که برخی از فایل های نصبی بازی پابجی شما فاسد شده باشند، نیاز است که مجدداً بازی را نصب کنید.

 

حل مشکل ارور لانچر battleEye 

 

در برخی موارد نیز سرویس battlEye اجرا نمی شود و مانع از لانچ شدن بازی پابجی می شود برای حل این مشکل ابتدا به command prompt رفته و services.msi را تایپ کنید. سپس به منوی file رفته و از زیر منوی find عبارت msc را جستجو کنید. پس از این کار لیست سرویس های فعال در سیستم شما نمایش داده می شود.

حال از بین همه سرویس ها به دنبال BattlEye Services بگردید.

پس از پیدا کردن آن، بر رویش کلیک کرده و start service را بزنید.

برای مطمئن شدن از اینکه سرویس اجرا شده است، این سرویس باید در task manager شما ظاهر شود.

 

اگر این مشکل همچنان پابرجا بود به مرحله اول یعنی حل مشکل battlEye رفته و طبق مراحل، ابتدا پوشه مربوطه را حذف کرده و سپس بازی رو مجددا نصب کنید.

 

حل مشکل ارور TslGame.exe و هنگ و کرش بازی پابجی

این خطا زمانی به صورت پاپ آپ بر روی صفحه ظاهر می شود که سیستم شم ااز حافظه پایین برای ادامه بازی برخوردار باشد. شما می توانید یکبار سیستم خود را ریبوت کنید و به استیم رفته و به عنوان administartor مراحل verify integrity of game را انجام دهید تا بازی به حال عادی و بدون هنگ و کرش اجرا شود.

در برخی از موارد نیز عدم نصب Microsoft Visual C++ Redistributable Package  باعث به وجود آمدن این ارور می شود.

 

حل مشکل server is busy  بازی پابجی و وصل نشدن به سرور

 

۱- حل مشکل عدم اتصال به سرور پابجی با اپلیکیشن DNS Changer

با استفاده از نرم‌افزار (DNS Changer (no root 3g/wifi می‌توانید به‌راحتی به سرورهای قوی مانند Quad9 متصل شوید و بدون مشکل بازی پابجی را اجرا کنید. این اپلیکیشن را به‌راحتی می‌توانید از گوگل پلی دانود کنید. بعد از ورود به برنامه باید یک سرور را انتخاب کنید تا به آن متصل شوید. بهترین سرور که کمترین افت سرعت را دارد، Quad9 است.

برای انتخاب سرورهای دیگر می‌توانید با گزینه Speed Test سرعت و پینگ سرور را بررسی کنید و بعد به آن متصل شوید.

۲- حل مشکل عدم اتصال به سرور پابجی با اپلیکیشن‌های تغییر IP

از آن‌جایی که این مشکل به دلیل تحریم‌ها به وجود آمده است، می‌توانید با تغییر IP خود به راحتی بازی را اجرا کنید. برای این کار باید از اپلیکیشن‌های تغییر IP استفاده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در این روش ممکن است تراکم ترافیک در سروری که به آن متصل شده‌اید پر شود و به‌طور ناگهانی بازی قطع شود یا سرعت اینترنت شما با این روش آن‌قدر کم شود که قید بازی کردن را بزنید.

 

کلیدواژه : آموزش بازی

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • محمد 31 آگوست 2022 / 11:51 ب.ظ

    سلام دوستان من پابجیو اجرا میکنم وقتی عکس کلا میاد میخواد وارد منو بشه بدون هیچ پیغامی میاد بیرون لطفا کمک کنید؟؟

  • mohammadali 24 نوامبر 2020 / 12:52 ق.ظ

    سلام ممنون از سایت خوبتون من یک مشکلی دارم برای ورود به پابجی لایت روی اندروید که با شبیه ساز روی ویندوز نصب شده که هنگام ورود به بازی این ارور را میدهدerror code: simulator-limitبرای حل این مشکل باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون.

    • Farzaf 25 نوامبر 2020 / 4:04 ب.ظ

      از منم این مشکلو دارع

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید