کد خبر:43704
پ

واکنش عجیب پرسپولیسی ها به محرومیت محمد دانشگر

محمد دانشگر مدافع متعصب استقلال که سابقه گلزنی در دربی مقابل پرسپولیس را دارد، همواره یکی از پایه های ثابت کری خوانی برای هواداران و بازیکنان پرسپولیس بوده است. او به سبب گلی که سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی به ثمر رساند، یک شادی گل منشوری انجام داد. باشگاه پرسپولیس و هواداران […]

محمد دانشگر مدافع متعصب استقلال که سابقه گلزنی در دربی مقابل پرسپولیس را دارد، همواره یکی از پایه های ثابت کری خوانی برای هواداران و بازیکنان پرسپولیس بوده است. او به سبب گلی که سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی به ثمر رساند، یک شادی گل منشوری انجام داد.

باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم که از این شادی گل مکدر شده بودند، بارها خواستار برخورد کمیته انضباطی با دانشگر به سبب شادی گل تحریک کننده ش شدند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی دو تیم در لیگ با نتیجه 1 بر 0 به سود سپاهان به پایان رسید و پس از این مسابقه بود که کمیته انضباطی رای خود در خصوص محرومیت دو جلسه ای (یک جلسه تعلیقی) دانشگر را صادر کرد.

حال هواداران پرسپولیس با شانتاژ باند رسانه ای نعشه مجازی معلوم الحال (ح.ق) اینگونه تحریک شده اند که چرا این رای پس از بازی سپاهان و پرسپولیس در لیگ صادر شده است و چرا قبل از آن صادر نشده بود که به سبب حکم مذکور دانشگر نتواند مقابل پرسپولیس به میدان برود و ….

ظاهراً دوستانی که از پای منقل به قصد تشویش اذهان عمومی پست و استوری میگذارند فراموش کرده اند که نمونه همین اتفاق در دوران سلطان مسعود به سود برای پرسپولیس رخ داد. در یکی از این موارد، در بازی پیش از دربی، سید جلال حسینی و عزت پورقاز دو بازیکن شمالی پرسپولیس و سپاهان در تونل ورزشگاه نقش جهان به شدت با یکدیگر درگیر شدند اما رای محرومیت سید جلال حسینی پس از دربی صادر شد تا او بتواند در دربی تیمش را همراهی کند. یا در نمونه دیگر در ماجرای بزن بزن انتهای بازی پرسپولیس و سایپا که رادوشویچ و شجاع خلیل زاده نقش اول دعوا بودند، هیچ محرومیتی برای عوامل درگیری در نظر گرفته نشد و پس از ماهها یک حکم خفیف برای متخلفین صادر شد!

از این گذشته به نظر می رسد دوستانی که مواد سنتی و صنعتی را با هم استعمال می کنند و پست های تحریک کننده منتشر می کنند، فراموش کرده اند حتی اگر بلافاصله پس از بازی پرسپولیس و سپاهان این حکم صادر می شد، نهایتاً دانشگر بازی سپاهان مقابل هوادار را از دست می داد و می توانست مقابل پرسپولیس بازی کند پس این هیاهو و جوسازی علیه ارکان فدراسیون فوتبال و اتهام حمایت از سپاهان برای چیست؟ دوستان نظری در مورد آفساید مضحکی که کمک داور در بازی اخیر پرسپولیس و سپاهان گرفت ندارند؟ شاید معنای حمایت از یک تیم خاص عوض شده و ما خبر نداریم!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید