کد خبر:46761
پ

پیروزی مقتدرانه تیم ملی ایران مقابل ژاپن | قلعه نویی سامورائی ها را له کرد

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی حساس امروز مقابل ژاپن، با یک نمایش مقتدرانه مقابل سامورایی ها، نمایش قهرمانی را تمرین کرد. پیروزی مقتدرانه تیم ملی مقابل ژاپن | قلعه نویی سامورائی ها را له کرد ملی پوشان کشورمان که با گل غافلگیرکننده ژاپن در نیمه اول، در شوک به سر می بردند با تغییر […]

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی حساس امروز مقابل ژاپن، با یک نمایش مقتدرانه مقابل سامورایی ها، نمایش قهرمانی را تمرین کرد.

پیروزی مقتدرانه تیم ملی مقابل ژاپن | قلعه نویی سامورائی ها را له کرد

پیروزی مقتدرانه تیم ملی مقابل ژاپن | قلعه نویی سامورائی ها را له کرد

ملی پوشان کشورمان که با گل غافلگیرکننده ژاپن در نیمه اول، در شوک به سر می بردند با تغییر تاکتیکی که قلعه نویی ایجاد کرد، تیم ملی ژاپن را در نیمه دوم ناک اوت کرد.

تیم ملی متحول شده با یک نمایش درخشان در نیمه دوم با ایجاد بیش از 4 موقعیت مسلم گلزنی، سامورائی های سخت کوش را با پنالتی دقایق پایانی علیرضا جهانبخش به زانو در آورد.

این پیروزی از آن جهت برای ملت ایران دلچسب بود که برای اولین بار در 10 سال اخیر در مصاف با تیم های شرق آسیا، تیم ملی ژاپن هیچ حرفی برای گفتن نداشت و نمایش مقتدرانه ملی پوشان با کادر فنی ایرانی اش، تحسین کارشناسان فوتبال را بر انگیخت.

در این پیروزی، روسیاهی به بدخواهان تیم ملی و امیر قلعه نویی (به خصوص حسین قدوسی و باند مافیایی رسانه ای معلوم الحال) ماند که از ابتدای مسابقات با سم پاشی و انتقادات غیروارد به تیم ملی و شخص امیر قلعه نویی، قصد به حاشیه کشاندن تیم و حذف زود هنگام تیم ملی را داشتند.

بدخواهانی که مدام به پیر بودن سن ملی پوشان و نبردن احمد نوراللهی و حضور امید ابراهیمی 37 ساله انتقاد وارد کردند اما در نهایت این امید ابراهیمی 37 ساله بود که با انرژی زیاد خود در نیمه دوم کاری کرد که بدخواهان تیم ملی باز هم حسرت به دل ماندند و می بایست برای دو بازی آینده دست به دعا بردارند تا شاید تیم ملی به قهرمانی نرسد.

قابل توجه منتقدین دعوت محمد محبی به تیم ملی اینکه او جدای از نمایش خوبش در هر دو نیمه و گل حساس و حرفه ای که به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد تا باز هم بدخواهان تیم ملی و شخص امیر قلعه نویی روسیاه شوند و مجبور به سکوت تا مسابقه بعدی باشند.

کلیدواژه : تیم ملی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 4 فوریه 2024 / 9:30 ق.ظ

    واقعاً دیروز همه بازیکنا خوب بودن و مربیامونم کارشون عالی بود بنظرم هم نیمه اول و هم نیمه دوم ایران سر تر بود بجز گلی که رو اشتباه فردی بازیکنامون زدن ژاپن موقعیتیم نداشت ، و من موندم عقده استقلال با این جماعت چیکارکرده که تو تیم ملیم آرزوی شکست و تخریب نفرات استقلالی رو دارن اینا از عراقیام بدترن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید